ارزانترین رومینگ امارات متعلق به همراه اول است

ارزانترین رومینگ امارات متعلق به همراه اول است

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از ارزان شدن قیمت رومینگ کانادا توسط همراه اول ، این بار نوبت به یکی از کشورهای خاورمیانه رسید و شرکت همراه اول تعرفه رومینگ در کشور امارات را کم کرد. اپراتور اول کشور تعرفه مکالمه ، پیام کوتاه و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در امارات را کم کرد و در حال حاضر کمترین تعرفه رومینگ مربوط به امارات می باشد.

رومینگ دبی

باید بدانید که از تاریخ ۸ تیر ماه ۱۳۹۵ در کشور امارات ، تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول ۲۲درصد و پیام کوتاه و اینترنت همراه ۳۳درصد کاهش یافت. شایان ذکر است که این رقم کمترین تعرفه در میان اپراتورهاست. در این سرویس که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول عرضه گشته ، مکالمه های دریافتی ، داخلی و با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف مجدد شده است.

گفتنی است در این طرح ، تعرفه مکالمات دریافتی ، داخلی و با ایران در ازای هر دقیقه ۷۰۰تومان و تعرفه فرستادن پیام کوتاه ۳۰۰تومان و دریافت پیام کوتاه در کشور امارات رایگان می باشد ، همچنین تعرفه استفاده از یک مگابایت اینترنت ۳۰۰تومان می باشد.

در حال حاضر شرکت همراه اول با بستن قراردادهایی ، به مشترکان خود در ۱۰ کشور عراق ، عربستان ، امارات ، عمان ، ترکیه ، افغانستان ، آذربایجان ، قزاقستان ، سوئد و کانادا تخفیفات ویژه رومینگ بین الملل عرضه می کند. باید بدانید که رومینگ بین الملل اپراتور همراه اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید