مصاحبه اختصاصی سایت رند با شرکت آسان پرداخت در حاشیه الکامپ 2016

مصاحبه اختصاصی سایت رند با شرکت آسان پرداخت در حاشیه الکامپ 2016

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه الکامپ شرکت های زیادی با دستاوردهای جدید حضور داشتند و سایت رند با تهیه گزارش از تعدادی از شرکت ها به معرفی بیشتر آنها پرداخته است. در این میان مصاحبه هایی به صورت اختصاصی تهیه شده که یکی از این مصاحبه ها با شرکت آسان پرداخت بوده است. گزارش زیر مصاحبه ای با آقای سعید ذوالقدری ها ، مدیر بازاریابی و فروش شرکت آسان پرداخت می باشد که در ادامه می خوانید ، با ما همراه باشید. همچنین فیلم این مصاحبه در انتهای صفحه موجود است.

ذوالقدری ها
ذوالقدری ها در ابتدا توضیحاتی درباره شرکت آسان پرداخت داد و این چنین گفت: آسان پرداخت از سال ۱۳۸۸ به عنوان یک شرکت دانش بنیان و یک استارت آپ سبز ، کار خود را در زمینه ارائه خدمات متنوع پرداخت الکترونیکی آغاز کرد و در زمینه فرهنگ سازی برای رشد و توسعه سریع استفاده عموم مردم از خدمات پرداخت الکترونیک خصوصا پرداخت موبایلی ، کمپین های متنوع و برنامه ها و خدمات بسیار جدیدی را به عموم مردم ایران ارائه داد و امروز شاهد این هستیم که بیش از ۴۰میلیون کاربر ایرانی از خدمات متنوع آسان پرداخت آپ که شامل کد دستوری #۷۳۳* ، اپلیکیشن آپ ، دستگاه های پوز و درگاه های پرداخت اینترنتی استفاده می کنند.

در راستای فرهنگ سازی حرکت از سمت پرداخت سنتی به سمت پرداخت نوین و پرداخت الکترونیک ، شرکت آسان پرداخت ، کمپین های متنوعی را متناسب با سلیقه کاربران ، طراحی و اجرا کرد که یکی از مواردی که در این کمپین ها مورد توجه بوده و به عموم مردم بسیار انگیزه داده ، استفاده از هدایا و جوایز تبلیغاتی با نظارت سازمان صدا و سیما بوده و آخرین کمپین آسان پرداخت تحت عنوان "دنیای جایزه" ، ویژه کاربران اپلیکیشن آپ بود که کاربران از طریق استفاده کردن از خدمات کاملا رایگان آسان پرداخت در زمینه خرید شارژ ، خرید پکیج های اینترنتی ، پرداخت انواع قبوض ، جریمه ، عوارض ، خرید بیمه ، پرداخت خیریه و سایر خدماتی که به صورت رایگان عرضه می گردد ، شانس و امتیاز خودشان را برای قرعه کشی یک BMW Z4 که در اسفند ماه ۱۳۹۵ قرعه کشی می شود افزایش بدهند. ضمن اینکه کاربران قدیمی ما می توانند با به روز کردن نسخه اپلیکیشن آپ خودشان چه iOS و چه Android ، از خدماتی که در نمایشگاه الکامپ امسال ارائه و رونمایی شده که شامل کیف پول آپ ، تکرار خرید آپ و مدیریت کارت های بانکی به همراه کلوپ مشتریان آپ بهره مند شوند.

وی در خصوص کد دستوری شرکت آسان پرداخت این چنین گفت : کد #۷۳۳* فارغ از اینکه شما به اینترنت وصل باشید یا نه و یا از اینکه شما از چه نوع تلفن همراهی استفاده می کنید ، در همه نقاط کشور قابل استفاده می باشد. اما ما برای راحتی کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند ، اپلیکیشن آپ را از سال ۱۳۹۳ در دو نسخه اندروید و آی او اس وارد بازار کردیم که کاربران می توانند از طریق سایت مجموعه و یا اپ استورهای مختلف ، اپلیکیشن این برنامه را دانلود کنند و به صورت رایگان از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت آسان پرداخت ادامه داد: استفاده از تمامی خدمات آسان پرداخت برای پرداخت انواع قبوض و خرید انواع شارژ وابسته به هیچ نوع اپراتور خاصی نیست و کاربران اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا و سایر اپراتورها می توانند برای خرید شارژ از کد #۷۳۳* و یا از اپلیکیشن آپ استفاده نمایند.

در نمایشگاه الکامپ شرکت آسان پرداخت دو خدمت متنوع را که یکی برای کسب و کارهای آنلاین و استارت آپ ها و دیگری برای عموم کاربران اپلیکیشن عرضه کرد. خدمت اول مربوط به استارت آپ ها می باشد که درباره پرداخت درون برنامه ای می باشد. اپلیکیشن هایی که از طریق آنها انواع خرید انجام می شود می توانند با مراجعه به وب سایت آپ یا تماس با دفتر مرکزی آسان پرداخت ، این برنامه را به صورت رایگان دریافت نمایند و روی اپلیکیشن خود نصب نمایند تا کاربر بدون خروج از محیط اپلیکیشن پرداخت خود را به راحتی انجام دهد.

خدمت دوم که در نسخه جدید اپلیکیشن راه اندازی شده ، بحث پرداخت آسان بدون کارت یا همان "تله پرداز" می باشد ، به این صورت که کاربران برای پرداخت مبلغ مورد نظر خود به هر یک از صدها هزار پذیرنده آسان پرداخت بدون نیاز به دستگاه کارت خوان یا بدون نیاز به کارت فیزیکی می توانند صرفا با وارد کردن نام و مبلغ خرید و در نهایت وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود خرید را به آسانی انجام دهند و یک پیام برای فرد خریدار و یک پیام برای فروشنده ارسال می شود و از طریق روش های مختلفی که وجود دارد می توانند از خرید خود مطمئن شوند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: ما پیش بینی می کنیم که این نوع پرداخت به سرعت در کشور گسترش پیدا می کند زیرا علاوه بر اینکه هزینه های پرداخت را کاهش داده ، سرعت پرداخت را هم بالا می برد.





برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید