رومینگ همراه اول در کانادا ارزان شد

رومینگ همراه اول در کانادا ارزان شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همانطور که می دانید رومینگ بین الملل شرکت همراه اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده می باشد. از این رو و راستای حمایت از مشترکین ، شرکت همراه اول در طرح جدیدی که از تاریخ ۱۹ بهمن آغاز شده در کشور کانادا و در شهرهای کبک و مونترال ، تعرفه مکالمه مشترکین خود را تا ۸۸درصد ، پیام کوتاه ۵۴درصد و اینترنت همراه ۸۳درصد کاهش داده است که این تعرفه ها کمترین بها در میان اپراتورهای داخلی می باشد.

رومینگ کانادا
این طرح در راستای ادامه طرح های با تخفیف رومینگ بین الملل همراه اول عرضه شده که در آن مکالمات دریافتی ، داخلی و با ایران و پیام های کوتاه ارسالی به صورت تخفیفی ارائه شده است. البته در حال حاضر اپراتور همراه اول به مشترکان خود در ۹ کشور عراق ، عربستان ، امارات ، ترکیه ، افغانستان ، آذربایجان ، قزاقستان ، سوئد و کانادا تخفیف مخصوص رومینگ بین الملل عرضه می کند.

باید بدانید در این طرح تعرفه مکالمات دریافتی ، داخلی و با ایران در ازای هر دقیقه ۱۰۰۰ تومان و تعرفه فرستادن پیام کوتاه ۵۰۰ تومان و دریافت پیام کوتاه در کشور کانادا رایگان می باشد ، همچنین تعرفه استفاده از ۱ مگابایت اینترنت ۵۰۰ تومان است.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید