چگونه برای دیگران شارژ همراه اول بخریم

چگونه برای دیگران شارژ همراه اول بخریم

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، اگر علاقمند هستید بدانید چگونه می‌توانید برای دیگری شارژ همراه خریداری کنید این مقاله به شما کمک می‌کند تا با روش‌هایی همچون اپلیکیشن همراه من و کد دستوری جهت انجام این کار آشنا شوید.

کسانی که دارای سیم‌کارت اعتباری همراه اول هستند از مراحل خرید شارژ به‌ صورت آنلاین اطلاع دارند اما این امکان وجود دارد فرد دیگری از شما بخواهد که برایش شارژ عادی همراه اول خریداری کنید. روش‌های خرید شارژ همراه اول برای دیگران هم تقریباً همانند خریدن شارژ برای خودتان است. در این مقاله مراحل مختلف خرید شارژ همراه اول برای دیگران را برایتان توضیح داده‌ایم.

خرید شارژ همراه اول برای دیگران:

روش‌های مختلفی وجود دارد تا شما برای خودتان یا دیگران شارژ همراه اول خریداری کنید. یکی از روش‌های خرید شارژ از طریق سایت می‌باشد.

به منظور انجام این کار لازم است ابتدا به سایت همراه اول مراجعه کنید و از قسمت صورت‌ حساب گزینه شارژ و سپس خرید شارژ را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدیدی که پیش روی شما نمایش داده می‌شود لازم است شماره موبایلی را که می‌خواهید برایش شارژ خریداری کنید وارد و مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید.

در مرحله‌ی بعدی لازم است نوع شارژی را که می‌خواهید خریداری کنید را از میان شارژ معمولی، شارژ شگفت‌انگیز و بسته‌های جوانان و بانوان انتخاب کنید. میزان پرداخت و شارژ دریافتی در هر بخش به شما نمایش داده می‌شود. مرحله سوم مرحله‌ی پرداخت است که با انتخاب یکی از درگاه‌های موجود می‌توانید شارژ را خریداری کنید.

اگر هم لازم دارید که خرید شارژ برای دیگری را پیگیری کنید این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق همین سایت این کار را انجام دهید. به منظور انجام این کار در صفحه‌ی خرید شارژ روی گزینه‌ی پیگیری خرید شارژ کلیک کنید و پس از وارد کردن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید از وضعیت خرید شارژ اطلاع پیدا کنید.

همچنین شما می‌توانید برای خود یا دیگران با استفاده از کد دستوری شارژ همراه اول خریداری کنید. در این روش لازم است ابتدا کد دستوری #1* (ستاره یک مربع) را شماره‌گیری کنید. سپس با انتخاب گزینه 1 وارد مراحل خرید شارژ شوید و برای شماره موبایل موردنظرتان شارژ خریداری کنید.

همچنین می‌توانید از ابتدا با شماره گیری کد دستوری #1*1*1* (ستاره یک ستاره یک ستاره یک مربع) شارژ خریداری کنید. با شماره‌گیری این کد دستوری ابتدا مبلغ مورد نظرتان را انتخاب و یا آن را وارد کنید سپس شماره تلفن مورد نظر را وارد کرده و شارژ خریداری کنید.

روش سومی که جهت خرید شارژ وجود دارد استفاده از سایت و اپلیکیشن همراه من است. برای استفاده از این روش لازم است ابتدا وارد سایت همراه من یا اپلیکیشن آن شوید. در صفحه‌ی اول گزینه صورت‌ حساب من را باز کنید و گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. در این قسمت لازم است شماره موبایل همراه اول مورد نظرتان را وارد و میزان شارژ را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه خرید شارژ، برای خودتان یا دیگری شارژ خریداری کنید.

سوالات متداول:

- چطور می‌توانیم برای دیگری شارژ همراه اول خریداری کنیم؟

شما می‌توانید شارژ همراه اول را از طریق اپلیکیشن و سایت همراه من، سایت همراه اول و کد دستوری #1* (ستاره یک مربع) برای دیگری خریداری کنید.

- آیا امکان پیگیری خرید شارژ همراه اول وجود دارد؟

بله، هنگام خرید شارژ همراه اول یک کد پیگیری به شما داده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه اول انتخاب گزینه خرید شارژ از قسمت «صورت‌حساب، شارژ»، گزینه پیگیری خرید شارژ را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره موبایلی که برایش شارژ خریده‌اید و شماره پیگیری خرید شارژ را پیگیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید