هدیه خوش‌آمد 360 همراه اول

هدیه خوش‌آمد 360 همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شرکت همراه اول از تاریخ 9 اسفند الی 28 اسفند 1401 در نظر دارد با خرید هر عدد سیم کارت جدید همراه اول (اعتباری یا دائمی) هدیه ویژه 1.5 تا 2 میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال را به کاربران خود ارائه کند. مشترکین همراه اول با استفاده از این اعتبار می‌توانند از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی خدمات دریافت کنند. برای آشنایی با این پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها به سایت همراه اول مراجعه کنید.

هدیه خوش آمد همراه اول

نحوه دریافت هدیه خرید سیم کارت چگونه است؟

از جمله راه‌های دریافت این هدیه می‌توان به خرید سیم کارت از فروشگاه آنلاین اشاره کرد، سپس با ورود به اپلیکیشن همراه من با سیم کارت خریداری شده و بعد کدهای تخفیف / اعتبار را دریافت کنید، برای دریافت این کد لازم است در اپلیکیشن همراه من وارد بخش خدمات > خدمات دیجیتال > هدایای زندگی دیجیتال شوید و کدهای اختصاصی خود را دریافت کنید. در آخر برای استفاده از این کد وارد اپلیکیشن یا سایت مورد نظر خود شوید و کد دریافتی از همراه اول را برای ثبت سفارش استفاده کنید.

آیا برای دریافت این هدیه محدودیت زمانی وجود دارد؟

بله. تنها تا 20 اسفندماه می‌توانید با خرید سیم کارت و فعال‌سازی آن از این هدیه بره‌مند شوید.

تفاوتی در خرید سیم کارت اعتباری و دائمی وجود دارد؟

برای دریافت خدمات این هدایا می‌توانید اقدام به خرید هر یک از سیم کارت‌های زمردی، فیروزه‌ای و… کنید اما با توجه نوع سیم کارت (اعتباری یا دائمی) پیشنهادات متفاوتی دریافت می‌کنید.

از هدیه دریافتی تا چه زمانی می‌توان استفاده کرد؟

برای هر یک از اپلیکیشن‌ها مدت زمان استفاده از کدهای تخفیف / اعتبار متفاوت است. لطفا در قسمت بالای صفحه هدیه خوش‌آمد 360 در سایت همراه اول بر روی لوگوی هر اپلیکیشن کلیک کنید تا مدت زمان استفاده از هدیه آن را ببینید.

آیا هدیه خدمات زندگی دیجیتال جایگزین بسته‌های هدیه مکالمه و اینترنت شده است؟

پاسخ به این سوال خیر است، زیرا شما علاوه بر دریافت هدیه خدمات زندگی دیجیتال، مکالمه هدیه خرید سیم کارت جدید و بسته‌های اینترنت را نیز دریافت می‌کنید. ناگفته نماند که میزان این بسته‌ها بستگی به نوع سیم کارت خریداری شده دارد. جهت بررسی دقیق میزان بسته اینترنت و مکالمه هدیه اینجا کلیک کنید و سپس نوع سیم کارتی که قصد خرید آن را ردارید و یا آن را خریداری کردید انتخاب کنید. میزان این هدیه نمایش داده می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید