براساس الگوی مصرفتان از همراه اول بسته اینترنتی و مکالمه هدیه بگیرید

براساس الگوی مصرفتان از همراه اول بسته اینترنتی و مکالمه هدیه بگیرید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، بسته‌های پر تخفیف و ویژه همراه اول برای هریک از مشترکین توسط هوش مصنوعی درنظر گرفته شده است. این بسته‌ها به صورت مکالمه و اینترنت و همچنین براساس نوع مصرف کاربران با تخفیفی ویژه ارائه می‌شوند.

الگوی مصرف اینترنت

به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران، این اپراتور جهت ارتباط و همراهی هرچه بیشتر با مشترکین خود و صمیمی‌تر کردن فضای ارتباطی پویش «اینترنت همراهی» و «مکالمه همراهی» را با تخفیفی ویژه برای مشترکین راه‌ اندازی کرده است.

در طرح جدید همراه اول به تمامی مشترکین اعتباری و دائمی بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه با بهره ‌‌گیری از هوش مصنوعی و طبق الگوی مصرفی پیشنهاد داده است و با خرید هریک از آنها تا 40 درصد هزینه‌های اینترنت نسبت به استفاده از بسته‌های عادی کاهش پیدا می‌کند. همچنین برای تماس‌های درون شبکه «همراه اول به همراه اول – همراه اول به تلفن ثابت» طرح مکالمه همراهی در نظر گرفته شده است. دراین طرح با کمک هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک همراه اول اعلام کرده است که با توجه به اختصاصی بودن این بسته‌ها برای هریک از مشترکین تا 90 درصد هزینه‌های مکالمه کاهش پیدا می‌کند.

همراه اولی‌هایی که قصد استفاده از اینترنت همراهی را دارند می‌توانند با شماره‌‌گیری کد دستوری «ستاره 1000ستاره 211 مربع» (#211*1000*) بسته‌های پیشنهادی و مختص خود را مشاهده و شماره بسته برای شما فعال می‌شود (در صورت داشن بسته اینترنتی فعلی رزرو) کنند. همچنین جهت استفاده از بسته‌های مقرون به صرفه و مکالمه همراهی کافیست کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 10 مربع» (#10*1000*) را شماره‌گیری و بسته‌های پیشنهادی ویژه خود را خریداری کنید.

ناگفته نماند که بسته‌های اینترنت و مکالمه همراهی یکی از بهترین بسته‌های پیشنهادی برای مشترکین همراه اولی می‌باشند. تمامی مشترکین عادی و مشترکین شبکه همراه اول که ترابرد کرده‌اند به جز مشترکین انارستانی امکان استفاده از اینترنت همراهی را دارند. این بسته‌ها محدودیت استفاده ندارند و می‌توانید هنگام پایان حجم بسته، بسته جدیدی بنا بر الگوی مصرفی در همان ماه خریداری کنید.

امکان استفاده از بسته در هر لحظه امکان پذیر می‌باشد و چنانچه بسته‌ای فعال داشتید با فعالسازی بسته اینترنتی همراهی این بسته برایتان رزرو می‌شود و پس از پایان و اتمام بسته فعلی فعال خواهد شد. همچنین امکان استفاده از بسته‌های اینترنت همراهی در حین استفاده از بسته‌های عادی وجود دارد و می‌توانید به عنوان رزرو خریداری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید