روش دریافت بسته اینترنت رایگان دولت برای سه دهک پایین جامعه

روش دریافت بسته اینترنت رایگان دولت برای سه دهک پایین جامعه

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفته‌ی گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، خبر اختصاص بسته اینترنتی رایگان به سه دهک پایین جامعه را داده بود. به واسطه این طرح هر 4 ماه یکبار، یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی برای سرپرست خانوار در نظر گرفته می‌شود.

اینترنت رایگان

افرادی که در سه دهک پایین جامعه قرار دارند می‌توانند ازطریق درگاه ملی خدمات دولت، این اینترنتی چهار ماهه و دائمی رایگان را دریافت کنند. سه دهک پایین جامعه شامل تمام افرادی است که یارانه 400 تومانی دریافت می‌کنند.

مهدی سالم، سخنگو و رئیس روابط عمومی وزیر ارتباطات در رابطه با این بسته توضیح داد: برای تخصیص بسته اینترنت به دهک‌های کم‌درآمد جامعه، اینطور برنامه‌ریزی شده که 30 گیگ اینترنت در قالب 3 بسته 10 گیگابایتی به 3 دهک کم درآمد جامعه اختصاص داده شود.

این بسته به سرپرست خانوار با وارد کردن شماره تماس، تعلق می‌گیرد و جهت دریافت بسته اینترنت رایگان نیاز است نسبت به فعال‌سازی آن اقدام شود.

در صورتی که اطلاع ندارید که این بسته به شما تعلق می‌گیرد یا خیر، نیاز است سرپرست خانوار با شماره تماس خود، کد دستوری ستاره 4 ستاره 1234 مربع #1234*4* را شماره‌گیری نماید و پس از آن شماره ملی خود را وارد کند.

در صورتی که این بسته به شما تعلق بگیرد گزینه فعال‌سازی نمایش داده می‌شود در غیر این صورت پیام " هم‌وطن گرامی شما مشمول دریافت اینترنت رایگان نیستید" نمایش داده می‌شود.

اینترنت رایگان ۳ دهک

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید نسبت به دریافت اینترنت رایگان سرپرست خانوار اقدام کنید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است که نسخه آزمایشی آن در دسترس قرار گرفته است.

در این بخش ابتدا لازم است تلفن همراه سرپرست خانوار و کد امنیتی وارد شود تا کد فعال‌سازی به شماره ارسال شود، پس از این مرحله کد ملی و تاریخ تولد وارد می‌شود تا کد پستی نمایش داده شود پس از کلیک بر روی گزینه ثبت اطلاعات وارد پنل پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شده و امکان مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان سرپرستان خانوار دهک‌های درآمدی یک تا سه وجود دارد.

اینترنت رایگان دولت

در صورتی که مشمول اینترنت رایگان دولت باشید پیامی برای فعال شدن اینترنت رایگان برای شماره تماس ثبت شده ارسال می‌شود. در صورتی که مشمول دریافت اینترنت رایگان نباشید پیام "هم‌وطن گرامی شما در لیست سرپرستان خانوار دهک‌های درآمدی یک تا سه قرار ندارید. لذا مشمول ثبت نام اینترنت رایگان نمی‌باشید" نمایش داده می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید