تخصیص اعتبار 350 هزار تومانی همراه اول به دانشجویان و جوانان

تخصیص اعتبار 350 هزار تومانی همراه اول به دانشجویان و جوانان

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول با شروع فصل تابستان، از اول تیر ماه 1401، 350 هزار تومان اعتبار هدیه آکادمی همراه را برای دانشجویان و جوانان در نظر گرفته است.

آکادمی همراه اول

اپراتور همراه اول در رستای تکریم مشترکان سیمکارت‌های دانشجویی و جوانان و همزمان با شروع ایام تابستان، اعتبار هدیه 350 هزار تومانی را برای این مشترکان در نظر گرفته است.

اعتبار در نظر گرفته شده مخصوص مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های «اعتباری دانشجویی» و «دائمی جوانان» است که می‌توانند جهت ثبت نام در دوره های ممتاز «آکادمی همراه» استفاده نمایند.

آکادمی همراه اول از تابستان سال 1399 با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال شروع به کار کرده است. این آکادمی تلاش می‌کند نیازهای آموزشی عمومی، تخصصی و شکاف میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را پوشش دهد.

افرادی که قصد خرید سیم کارت‌های دانشجویی و جوانان را دارند می‌توانند به مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه کنند.

مشترکانی که سیمکارت‌های اعتباری دانشجویی و سیمکارت های‌ دائمی جوانان را خریداری می‌کنند حداکثر ظرف مدت 4 روز پس از خرید و فعالسازی سیم کارت باید در سایت آکادمی همراه ثبت نام و اعتبار هدیه را دریافت نمایند. این اعتبار قابل استفاده در تمامی بخش های آکادمی همراه است.

مشترکان فعلی این دو نوع سیمکارت نیز اعتبار 350 هزار تومانی را به صورت خودکار پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول دریافت می کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید