فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان همراه اول

فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول طرح فروش ویژه سیمکارت‌های دائمی جوانان را آغاز کرده است. این سیم‌کارت‌ها علاوه بر تخفیف ویژه دارای بسته‌های خوش آمد گویی نیز می‌باشد.

سیم کارت جوانان

همراه اول با توجه به استقبال جوانان از طرح سیم کارت دائمی جوانان و با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود، طرح «فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان با شماره های خاص» را در دستور کار خود قرار داد.

افرادی که قصد خرید سیم کارت‌ دائمی جوانان را دارند لازم است حداقل 18 سال و حداکثر 30 سال داشته باشند و در حال حاضر سیم کارت جوانان نداشته باشند زیرا هر فرد فقط یک بار می‌تواند در این طرح شرکت کند و در صورت خرید بیشتر امکان فعال‌سازی آن وجود ندارد.

از تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1401 جوانان می‌توانند برای خرید سیم کارت جوانان و شرکت در این طرح ویژه اقدام نمایند. برای مشاهده و خرید سیم کارت کافیست به فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه شود.

سیم کارت‌های دائمی همراه اول در پیش شماره‌‌های 910 ،991 ،911، 913، 914، 915 ،916 ،917 ، 918 عرضه شده است و 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان فروخته می‌‍شود.

بسته خوش‌آمد گویی سیم کارت جوانان به شرح زیر است:

  • 10 گیگابایت اینترنت یک ماهه
  • 2.5 گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت 4 ماه
  • 200 دقیقه مکالمه درون شبکه
  • 20 دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه

تمام افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی جوانان را دارند می‌توانند علاوه بر فروشگاه آنلاین، به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول نیز مراجعه و اقدام به خرید سیمکارت‌های دائمی با شماره‌های تصادفی کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید