ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت ایرانسل که به عنوان یک شرکت مخابراتی و ارتباطی فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات اینترنت شناخته می‌شود این شرکت با ورود به عصر دیجیتال فعالیت‌های خود را گسترش داد و در راستای مسئولیت اجتماعی نیز اقداماتی کرد تا جایگاه خود را به عنوان اپراتور دیجیتال در ایران نیز تثبیت کند.

لوگو ایرانسل

حال شرکت ایرانسل اقدام به تغییر لوگو خود به نسخه‌ای ساده‌تر و مینیمال کرده است. با توجه به تغییر سبک زندگی کاربران و عصر دیجیتال سادگی و سرعت از اولویت‌های اساسی زندگی کاربران شده است و ایرانسل نیز از نسخه‌ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی کرد تا در جهان پرسرعت امروز، ماموریت و چشم‌انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصور بکشد.

لوگو یا نشانه، نمادی است برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم، آرم ها چیزی شبیه به امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه یا شرکت هستند و در واقع بخشی از هویت آنها را به شمار می‌روند. آرم ها در هر جایی که آن موسسه یا شخص یا رویداد حضور داشته باشند، به نمایش گذاشته می‌شوند.

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود خبر تغییر لوگو را اعلام کرده است: توسعه‌ی کسب‌وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامنه‌ی خدمات آن به بخش‌های جدید، از جمله مواردی است که موجب می‌شود تا گاهی، شاهد به‌روزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.

ایرانسل، با هدف یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائه‌ی محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشه‌ی نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خود را اجرا کرده‌ایم و از جمله نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است که آن را در تصویر مشاهده می‌کنید.

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند. تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌ها در فرایند نوسازی برند بوده است.

مدیر عامل ایرانسل در بیان هدف استراتژی خود بیان کرده است: معتقدیم که «همه شایسته‌ی بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعه‌ی کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.

وی در پایان بیان کرده: تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید