ارسال سیم کارت از فروشگاه آنلاین ایرانسل رایگان شد

ارسال سیم کارت از فروشگاه آنلاین ایرانسل رایگان شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، اپراتور ایرانسل در راستای تسهیل در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریانی که قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارند، هزینه ارسال سیم کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور را از فروشگاه‌های آنلاین رایگان کرده است.

ارسال رایگان سیم کارت

هزینه ارسال سیم کارت‌های ایرانسل از فروشگاه‌های آنلاین، مبلغ حدود 30 هزار تومان بوده است که شرکت ایرانسل در طرح ویژه فروش سیم کارت، در راستای تسهیل در ارائه خدمات از طریق کانال‌های دیجیتال در دوران شیوع بیماری کرونا، تمامی سیم کارت‌های را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه، برای خریداران ارسال می‌کند.

تمام افرادی که علاقه به خرید سیم کارت ایرانسل را دارند می‌توانند به فروشگاه‌های آنلاین ایرانسل مراجعه نمایند و شماره سیم کارت مورد نظر را از میان شماره‌ها انتخاب و نسبت به خرید اقدام نمایند تا در کمترین زمان و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سیم کارت خود را دریافت نمایند.

سیم کارت‌های ایرانسلی که در این طرح به صورت رایگان ارسال می‌شود شامل سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی، سیم‌کارت دائمی با پیش‌شماره‌ی 0900، سیم‌‎کارت حرفه‌ای، سیم‌کارت دانش‌آموزی کوشا و سیم‌کارت ویژه‌ی مودم اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) است که از طریق شرکت پست ارسال می‌شود.

از دیگر امکانات فروشگاه‌های آنلاین ایرانسل می‌توان به خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه، مودم اینترنت ثابت و همراه، گوشی تلفن‌همراه و نیز تجهیزات خانه‌ی هوشمند، شرکت در حراج شماره‌های رند ایرانسل، پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی و نیز خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری اشاره کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید