امکان جدید ایرانسل: پیشواز خاص برای مخاطب خاص

امکان جدید ایرانسل: پیشواز خاص برای مخاطب خاص

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند آهنگ پیشواز اختصاصی برای هر مخاطب خود در نظر بگیرند و در جشنواره‌ی اپلیکیشن پیشواز ایرانسل نیز شانس خود را برای کسب اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل امتحان کنند.

پیشواز خاص

در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن پیشواز ایرانسل امکان انتخاب آهنگ پیشواز اختصاصی برای مخاطب خاص فراهم شده است تا کاربران ایرانسل بتوانند آهنگ‌های پیشواز متفاوت برای مخاطب‌های خود در نظر بگیرند تا برای آنها پخش شود.

ایرانسل جشنواره‌ای را نیز در اپلیکیشن پیشواز برای مشترکین ایرانسلی خود در نظر گرفته است که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و به 200 نفر از مشترکان خود که اقدام به فعال‌سازی آهنگ پیشواز می‌کنند و گزینه‌ی مخاطب خاص را انتخاب کنند میزان 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان هدیه به کیف پول دیجیتالشان اضافه می‌شود.

آهنگ پیشواز یکی از خدمات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن، مشترکان می‌توانند در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظرشان را از بین آهنگ‌های پیشواز موجود، برای تماس‌گیرنده پخش کنند.

هزینه خرید آهنگ برای بازه 30 روزه 1000 تومان و بازه 7 روزه 420 تومان است که هنگام خرید موفق در صورتی که مشترک سیم کارت اعتباری باشید از اعتبار کسر می‌شود و در صورتی که مشترک سیم‌کارت دائمی باشید هزینه خرید آهنگ به صورت‌حساب مشترک افزوده می‌شود. برای اطلاع از قیمت هر آهنگ، می‌توانید به اپلیکیشن آهنگ پیشواز مراجعه کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های پیشواز ایرانسل امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر است. کاربر می‌تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند.

برای دانلود اپلیکیشن پیشواز ایرانسل کافیست کد دستوری #7575* را شماره گیری نمایید تا لینک دانلود به صورت پیامک ارسال شود و یا به بازار چارخونه مراجعه نمایید. نسخه وب این اپلیکیشن نیز از طریق ایرانسل من قابل دسترسی می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید