پیشواز هوشمند ایرانسل ساخت پیشواز اختصاصی

پیشواز هوشمند ایرانسل ساخت پیشواز اختصاصی

یکی از امکانات اضافه شده به اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، پیشواز هوشمند می‌باشد که به مشترکان این امکان را می‌دهد که صدای خود را به صورت اختصاصی برای پیشواز آپلود کنند تا هنگامی که با شماره آن‌ها تماس گرفته می‌شود، در زمان انتظار تماس فایل مورد نظر شنیده شود.

آهنگ پیشواز یکی از پر‌طرفدار‌ترین خدمات ایرانسل است که به مشترکان این امکان را داده تا در زمان دریافت تماس به جای شنیدن صدای بوق، صدای یکی از آهنگ‌های محبوب صاحب سیم کارت پخش شود.

پیشواز هوشمند
برای فعالسازی آهنگ پیشواز چند روش وجود دارد. با این حال ایرانسل اپلیکیشنی را با نام اپلیکیشن پیشواز برای سهولت بیشتر کاربران در نظر گرفته است که در این برنامه امکان جستجو بین آهنگ‌‌ها و خواننده‌های مختلف وجود دارد علاوه بر آن در این برنامه دسته بندی‌های بیشتری نظیر جدید‌ترین و یا پر‌فروش‌ترین آهنگ‌های پیشواز نیز دیده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی پیشواز هوشمند ساخت پیشواز اختصاصی با محتوا و صدای شما می‌باشد که پس از تایید از طرف اپراتور ثبت می‌شود. علاوه بر این ویژگی امکانات دیگری هم دارا می‌باشد که در ادامه آورده شده است.

  • ایجاد برش‌ در آهنگ و انتخاب قسمت مورد علاقه و تنظیم کردن آن به عنوان آهنگ پیشواز
  • امکان انتخاب کردن یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز (تمام آهنگ‌های خواننده و یا آلبوم به صورت روزانه تغییر می‌کند)
  • امکان فعالسازی پیشوازهای پیش‌فرض تحت عنوان پیشواز فوری، با قابلیت غیرفعال‌سازی خودکار (با انتخاب زمان مشخص برای مثال 60 دقیقه و اعلام حضور در جلسه و یا کلاس درس)
  • مشاهده آلبوم‌های موسیقی خوانندگان مطرح با امکان پخش موسیقی‌ها
  •  امکان تنظیم همزمان آلبوم، خواننده و آهنگ به صورت نامحدود
  • مشاهده پیشوازهای تنظیم‌شده روی خط شما
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید