انواع سرویس‌های امدادرسان ایرانسل

انواع سرویس‌های امدادرسان ایرانسل

یکی از مشکلاتی که مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ممکن است با آن مواجه شوند اتمام شارژ سیم‌کارت در زمان نا‌مناسب است در صورتی که شرایط شارژ مجدد سیم کارت وجود نداشته باشد می‌توانید از سرویس امداد‌رسان ایرانسل استفاده نمایید.

امداد

انواع سرویس‌های امدادرسان ایرانسل به شرح زیر می‌باشد:

  • سرویس شارژ اضطراری
  • لطفا با من تماس بگیرید
  • سرویس میزبان تماس
  • سرویس میزبان پیامک
  • سرویس آوای ناشنوا
  • سرویس اینترنت اضطراری

سرویس شارژ اضطراری

در زمانی که شارژ و یا اینترنت سیم کارت اعتباری شما به اتمام برسد و امکان شارژ برای شما وجود نداشته باشد و در شرایطی باشید که به آن احتیاج داشته باشید، می‌توانید کد دستوری ستاره 815 مربع #815* را شماره گیری نمایید و یا به ایرانسل من بخش شارژ اضطراری مراجعه کنید تا از سرویس شارژ و یا اینترنت اضطراری بهره‌مند شوید. فقط دقت نمایید در این سرویس شارژ اضطراری علاوه بر مبلغ شارژ ، به‌ازای هر 500 تومان 50 تومان کارمزد نیز با اولین شارژ از حساب شما کسر می‌شود.

سرویس با من تماس بگیرید

یکی دیگر از راهکار‌هایی که در زمان اتمام شارژ سیم کارت می‌توانید از آن استفاده نمایید ارسال پیامک رایگان جهت تماس شخص ایرانسلی با شما می‌باشد. استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی امکان‌پذیر می‌باشد.

برای استفاده از سرویس با من تماس بگیرید کافیست کد دستوری ستاره 150 ستاره شماره تماس ایرانسل دریافت کننده پیامک مربع  #شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده*150* را شماره‌گیری کنید.

سرویس میزبان تماس و پیامک

در این سرویس هنگامی که شارژ جهت برقراری تماس و یا ارسال پیامک نداشته باشید شخصی که قصد تماس و یا ارسال پیامک به او را دارید هزینه را متقبل می‌شود.

با استفاده از این سرویس، در صورتی که از فردی بخواهید تا میزبان تماس شما باشد، اول مخاطب شما به یک سیستم گویا وصل می‌شود و اگر پرداخت هزینه تماس را قبول کند، ارتباط برقرارمی‌شود.

سرویس آوای‌ناشنوا

مشترکان دارای اختلال‌های کلامی یا شنوایی می‌توانند با ارسال پیام از مخاطب خود بخواهند با آنها تماس بگیرد. برای استفاده از این سرویس لازم است عدد 15 را به شماره 7575 پیامک کنند.

سرویس اینترنت اضطراری

در سرویس اینترنت اضطراری نیز در مواقعی که حجم اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز فوری به اینترنت دارید، بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه دریافت کنید. هزینه بسته به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب کسر می‌شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد دستوری ستاره 815 مربع #815* را شماره‌گیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید