کاربردی‌ترین کدهای دستوری آفلاین ایرانسل

کاربردی‌ترین کدهای دستوری آفلاین ایرانسل

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کد‌های دستوری USSD، رایگان بودن این کد‌ها و عدم نیاز به اینترنت هنگام استفاده از سرویس کد دستوری است. از طرف دیگر برای خرید بسته‌های اینترنت و اعتبار سیم‌کارت نیازی به باز کردن مرورگر و استفاده از کدهای طولانی شارژ و یا دانلود نرم‌افزار خاصی ندارد.

کد‌های USSD بر اساس ارتباط با اپراتورهای موبایل تعریف شده است. این کدها مستقیماً به سرورهای اپراتورهای شبکه تلفن همراه ارسال می‌شوند و این سرورها طی فرایندی مشخص خدمات اپراتور خود را مرحله به مرحله در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کاربر خدمت موردنظر خود را انتخاب می‌کند و از مسیری معین آن خدمت را خریداری می‌کند.

یکی از کاربردی‌ترین کد‌های دستوری ایرانسل، کد دستوری ستاره 7 مربع *7# می‌باشد که از طریق این کد امکان خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنتی و مکالمه، پرداخت قبض ایرانسل، افزایش سقف مصرف و تکمیل تراکنش‌های ناتمام فراهم شده است.

شارژ

از کد‌های دستوری کاربردی ایرانسل به کد 4444 شگفتی‌های ایرانسل می‌توان اشاره کرد با این کد دستوری ایرانسل طرح‌هایی را به مشترکین پیشنهاد می‌دهد که کاربران به کمک آن می‌توانند هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهند. با شماره‌گیری #1*4444* بسته‌های ویژه مکالمه و با شماره‌گیری #2*4444* بسته ویژه اینترنت قابل دریافت است.

از دیگر کد‌های دستوری ایرانسل که بسیار کاربردی است می‌توان کد دستوری ستاره 141 ستاره شماره رمز 12 یا 16 رقمی مربع ( #شماره رمز 12 یا 16 رقمی*141*) جهت شارژهای آفلاین ایرانسل برای سیم کارت‌های اعتباری را نام برد. هر زمان که شارژ سیم کارت اعتباری به پایان برسد می‌توان با خرید شارژ از فروشگاه یا دستگاه خود پرداز با استفاده از کد دستوری ذکر شده نسبت به شارژ اعتبار سیم کارت اقدام نمود.

از کد دستوری ستاره 144 ستاره شماره رمز 12 رقمی مربع ( #شماره رمز 12 رقمی*144*) نیز جهت شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل می‌توانید استفاده نمایید.

شارژ ایرانسل

کد دستوری ستاره 142 ستاره شماره موبایل مبلغ رمز مربع ( # رمز *مبلغ*شماره موبایل*142*) نیز جهت استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل است که با این سرویس می‌توانید خط اعتباری دوستان‌تان را شارژ کنید یا بخشی از مبلغ صورتحساب خط دائمی‌شان را بپردازید.

اگر از مشترکین ایرانسلی هستید که به آهنگ‌پیشواز علاقه دارید می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 777 مربع #777* از خدمات سرویس آهنگ پیشواز استفاده نمایید.

پیشواز
از دیگر کد‌های دستوری ایرانسل می‌توان به ستاره 20 مربع #20* اشاره کرد از طریق این کد دستوری امکان بررسی نوع پوشش اینترنت منطقه و شهری پرداخت با شماره گیری این کد دستوری فعال یا غیرفعال بودن پوشش 3G و 4G به اطلاع شما می‌رسد.

یکی از کاربردی‌ترین کد‌های دستوری ایرانسل کد ستاره 815 مربع #815* جهت استفاده از سرویس «شارژ  و اینترنت اضطراری»  یا امدادرسان است. کد #815* برای این مواقع ایجاد شده تا مشترکین به شکل سریع‌ و فوری امکان تماس و ارتباط را داشته باشند.

یکی از کد‌های دستوری ایرانسل که بیشتر سرویس‌ها و خدمات را در بر می‌گیرد کد دستوری ستاره 555 مربع #555* است. خدماتی که با شماره گیری این کد می‌توان استفاده کرد به شرح زیر می‌باشد:

  • منوی اطلاعات حساب : #1*555*
  • خرید بسته‌های اینترنت همراه : #5*555*
  • خرید بسته اینترنت ثابت : #8*555*
  • شارژ کیف پول : #11*555*
  • پیگیری سفارش : #22*555* 
  • دریافت پیشنهادات فصلی : #6*555* 
  • خرید بسته مکالمه ایرانسلی : #55*555*
  • تعویض سیم‌کارت به نسل چهار : #134*555*
  • خرید محصولات ایرانسل : #16*555*
  • تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دائمی ایرانسل: #70* یا #9*1*555*
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید