رایتل بالاترین نرخ رشد بازار اپراتور‌های تلفن همراه را دارد

رایتل بالاترین نرخ رشد بازار اپراتور‌های تلفن همراه را دارد

به گزارش پایگاه خبری وب‌ سایت رند، رایتل موفق به کسب بیشترین نرخ رشد در بازار مشترکین اپراتور‌های تلفن همراه شده است. رایتل برای سومین دوره متوالی، پس از زمستان 99 و بهار 1400 در سه ماهه دوم سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.

رشد رایتل

سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال 1400، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم سال به سه و نه دهم درصد رسیده است. سهم بازار این اپراتور به میزان دو دهم درصد رشد داشته است که این میزان رشد در طی مدت اخیر بیشتر از سایر اپراتورهای ارتباطی کشور بوده است.

تعداد خطوط واگذار شده توسط اپراتور رایتل 8 میلیون و 689 هزار و 658 مورد بوده که 59.2 درصد آن‌ها در شبکه ارتباطی کشور فعال هستند. از این تعداد 284 هزار و 703 مورد مربوط به خطوط دائمی و 8 میلیون و 404 هزار و 955 مورد خطوط اعتباری بوده است که بیشترین سهم را خطوط اعتباری این اپراتور دارا می‌باشد.

سهم بازار

عواملی که نمی‌تواند بی تاثیر در جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا بوده باشد می‌توان به ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را نام برد.

رایتل همزمان با شیوع ویروس کرونا، در راستای مسئولیت اجتماعی خود تمام تماس‌های درون شبکه خود را رایگان کرد، اکنون طبق مقررات با توجه به ممنوع شدن ارائه خدمات ارتباطی به صورت رایگان، دیگر امکان رایگان بودن تماس‌های درون شبکه این اپراتور تلفن همراه وجود ندارد. نرخ جدید مکالمات درون شبکه اپراتور رایتل به 7 تومان در هر دقیقه که حداقل قیمت مجاز می‌باشد تغییر پیدا کرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید