افزایش 73 درصدی و شکسته شدن رکورد مصرف دیتا رایتل

افزایش 73 درصدی و شکسته شدن رکورد مصرف دیتا رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، درآمد مالیاتی شرکت خدمات ارتباطی رایتل در شش ماه نخست سال 1399 نسبت به زمان مشابه در سال 1398، 73 درصد رشد داشته است.

مصرف دیتا
یاسر رضاخواه، مدیر عامل شرکت رایتل در رابطه با شرایط این اپراتور در شش ماه نخست سال جاری بیان کرد که با حمایت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، شستا و تدابیر صورت گرفته هیات مدیره، سود ناخالص رایتل رشد 1107 درصد داشته و هزینه‌های مالی تا 34 درصد کاهش پیدا کرده است. وی در ادامه توضیح داد: رایتل از مقدار زیان عملیاتی و خالص 23 و 86 میلیارد تومان در شش ماه ابتدایی سال 98 به سود عملیاتی و خالص 156 و 110 میلیارد تومان در سال 99 رسیده است.

مدیر عامل شرکت رایتل در رابطه با میزان رشد اینترنت مصرفی اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجاد شده و همچنین با تلاش رایتل جهت ارایه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر، شاهد افزایش 62 درصدی بیشینه ترافیک مصرفی روزانه در شش ماه ابتدای سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 (از حدود 514 ترابایت به حدود 832 ترابایت) و شکسته شدن رکورد مصرف اینترنت ماهانه این اپراتور و افزایش 35 درصدی درآمد دیتای مصرفی مشترکین بوده‌ایم.

رضاخواه در ادامه بیان کرد در شش ماهه نخست سال 99، رایتل 500 هزار مشترک جدید جذب کرده و افزایش 23 درصدی نسبت به عدد مشترکین جذب شده در زمان مشابه سال 98 داشته است. شرکت رایتل با ارائه طرح‌های تجاری متنوع، خدمات مقرون به صرفه، نظیر مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت نگه داشتن قیمت اینترنت تلاش در کسب رضایت مشترکین را داشته و درآمد حاصل از فروش سیم کارت رایتل 132 درصد افزایش داشته است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید