سهم بازار اپراتورهای همراه در سه ماهه نخست سال جاری

سهم بازار اپراتورهای همراه در سه ماهه نخست سال جاری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، میزان سهم اپراتور‌های تلفن همراه را در سه ماهه اول سال 1399 اعلام کرده است. طبق اعلام رگولاتوری اپراتور همراه اول با 53 درصد، بیشترین سهم بازار را دارا می‌باشد و پس از آن ایرانسل با 44 درصد سهم  و رایتل با 3 درصد از سهم بازار قرار دارد.

ضریب نفوذ اپراتورها

طبق آمار اعلام شده در سه ماهه نخست سال 1399، تعداد خطوط واگذار شده‌ توسط اپراتور همراه اول 92 میلیون و 462 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 65 میلیون و 47 هزار نفر بوده‌اند. اپراتور ایرانسل 86 میلیون و 325 هزار خط را واگزار کرده است و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 51 میلیون و 727 هزار نفر بوده‌اند و تعداد خطوط واگذار شده‌ توسط اپراتور رایتل 8 میلیون و 280 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور نیز 4 میلیون و 317 هزار است.

باید توجه نمایید که در سه ماهه پایانی سال 1398، تعداد مشترکان فعال همراه اول 62 میلیون و 723 هزار، مشترکان فعال ایرانسل 51 میلیون و 284 هزار و مشترکان فعال رایتل 4 میلیون و 2 هزار مشترک بوده است.

اشتراک فعال

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط  رگولاتوری در مرداد ماه سال جاری 9548 ترابرد بین اپراتور‌های تلفن همراه انجام شده تا مشترکین بتوانند با حفظ شماره سیم کارت خود، از خدمات اپراتور دیگر بهره بهره ببرند.
طرح ترابرد‌پذیری شماره تلفن همراه مناسب افرادیست که علاقه به تغییر شماره همراه خود ندارند ولی از هزینه، کیفیت و تنوع خدمات اپراتور تلفن همراه خود نیز راضی نیستند، این افراد می‌توانند بدون تغییر شماره خود از خدمات اپراتور دیگر استفاده نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید