هدایای ویژه‌‌ به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس ایرانسل

هدایای ویژه‌‌ به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس ایرانسل

شرکت ایرانسل امروز، 29 مهر ماه 1399، چهارده ساله می‌شود. ایرانسل برای قدردانی از تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است که شامل بسته‌های متنوعی از به‌روز‌ترین خدمات دیجیتال، مبتنی بر سرویس‌های محتوایی و آموزشی می‌باشد. این سرویس‌ها از امروز مصادف با سال‌روز راه‌اندازی شبکه‌ی تلفن‌همراه ایرانسل فعال و قابل استفاده می‌باشد.

تولد چهارده سالگی

دسترسی به محتوای لنز به مدت یک هفته رایگان شد
ایرانسل دسترسی به محتوای تلویزیون اینترنتی لنز از تاریخ 29 مهر ماه به مدت یک هفته برای تمامی مشترکان خود رایگان کرده است. در تلویزیون اینترنتی لنز می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پادکست و کتاب صوتی و حتی موسیقی را روی گوشی تلفن همراه و یا در تلویزیون خانه مشاهده کنید.

پلتفرم دانا‌پلاس به مدت یک ماه رایگان شد
از دیگر سرویس‌هایی که از امروز به مدت یک ماه برای تمامی مشترکان این اپراتور رایگان شده است پلتفرم داناپلاس می‌باشد. داناپلاس پلتفرمی جهت برگزاری کلاس‌های آنلاین، جلسات‌ کاری و وبینار می‌باشد که در اختیار کاربران ایرانسل قرار داده شده است.

اشتراک چارخونه به مدت 24 ساعت رایگان شد
اشتراک بخش فیلم‌ و موسیقی دیجیتال استور «چارخونه» نیز از بامداد 29 مهرماه 1399 به مدت 24 ساعت، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و برای دوستداران کتاب‌های صوتی این پلتفرم نیز، 50 درصد تخفیف در همین روز درنظر گرفته است. در چارخونه می‌توانید جدیدترین اپلیکیشن‌های به‌‌روز ایرانی و خارجی، موسیقی‌های جذاب، کتاب‌های مشهور، فیلم‌های برگزیده و مجلات معتبر را با سرعتی بالا دانلود کنید.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل امروز سه شنبه 29 مهرماه، ساعت 10 صبح  در یک نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس این اپراتور که با حضور جمع معدودی از اهالی محترم رسانه که پیش از این تمایل خود را اعلام کرده‌اند (با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی)، در ساختمان مرکزی ایرانسل و جمع گسترده‌تری از اصحاب رسانه، به صورت آنلاین از بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، به گفت‌و گو می‌پردازد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید