100 گیگ اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال برای مشترکین اینترنتی

100 گیگ اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال برای مشترکین اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: عرضه اینترنت رایگان درخواستی است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ثابت درخواست کردیم از فردا تا پایان سال جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته 100 گیگابایتی فعال کنند.

100 گیگ اینترنت ثابت رایگان تا پایان سال برای مشترکین اینترنتی

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیل شدن مدارس و ادارات، بسیاری از مردم در خانه و از طریق اینترنت به کارهای روزانه و حتی  درس‌های مدرسه و دانشگاه‌هایشان می‌رسند که این افزایش 40 درصدی استفاده و  مصرف دیتای کشور، موجب کاهش کیفیت و سرعت اینترنت در کشور شده است.

جهرمی در این خصوص گفت: در حالی که بسیاری از هموطنان از کیفیت پایین اینترنت در کشور ناراضی بودند و از وزارت ارتباطات درخواست اینترنت رایگان کردند شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت نیز تصمیم گرفتند به مشترکین خود 100 گیگ اینترنت رایگان تخصیص بدهند.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطت نیز با این توضیح که هدیه رایگان از فردا برای کاربران اینترنت ثابت خانه‌ها فعال خواهد شد، اضافه کرد: بسیاری از کاربران تقاضای اینترنت رایگان موبایل را داشتند، اما از آن جایی که در اپراتور‌ها ظرفیت نزدیک اشباع است، اکنون این اقدام امکان پذیر نیست.

وی در ادامه توضیح داد که: با تمام ظرفیت‌هایی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت در این مدت به اپراتور‌ها اختصاص پیدا کرده تا بتوانند خدمات بهتری ارایه کنند، اما هنوز ظرفیت به این حد نرسیده که بتوان برای مشترکان تلفن همراه اینترنت رایگان اختصاص داد.

وی در پایان گفت: اما باید این نکته را در نظر داشت که مردم بیش از هر زمان دیگری در حال استفاده از اینترنت هستند و با فعال شدن بسته 100 گیگ اینترنت رایگان قطعا فعالیت کاربران بیشتر می‌شود. شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات تلفن ثابت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که مشکل کیفیت برطرف شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید