آیا اینترنت ارزان می شود

آیا اینترنت ارزان می شود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از اعتراض تعداد زیادی از کاربران اینترنت مبنی بر هزینه بالای اینترنت در کشور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارزان شدن اینترنت خبر داد. اما همچنان ارزان شدن اینترنت در حاله ای از ابهام به سر می برد.

تعرفه اینترنت

باید بدانید که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران در هفته گذشته جلسه ای برای تعیین قیمت تعرفه تلفن ثابت و اینترنت برگزار کرد و در آن تصمیم های لازم درباره قیمت های جدید گرفته شد که نتیجه نهایی آن بزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص گفت : اقدامات انجام شده برای ارزان تر شدن پهنای باند اینترنت داخل برای ارایه کنندگان عامل مهمی است تا بزودی مصرف کننده نهایی از ارزانی بین ۱۷ تا ۲۲ درصدی اینترنت برخودار شود.

واعظی به جلسه برگزار شده کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد : تلاش جلسه بر این بود تا کسانی که از پهنای باند داخل استفاده می نمایند از خدمات ارزان تری بهره مند شوند. وی تاکید کرد : تعیین شد که شرکت ارتباطات زیرساخت بر همین اساس پهنای باند ارزان تری عرضه کند و شرکت مخابرات ایران و زیرساخت نیز تسهیلاتی را برای انتقال مد نظر قرار دهند.

واعظی خاطر نشان کرد : کارهای در نظر گرفته شده عاملی خواهد شد تا مردم در آینده ای نزدیک بین ۱۷ تا ۲۲ درصد اینترنت را ارزان تر دریافت نمایند. گفتنی است که محمود واعظی از سال گذشته از تلاش برای کاهش تعرفه‌ های اینترنت با ساز و کار مشخص خبر داده بود و کم شدن تعرفه را به تصمیم‌ گیری کمیسیون تنظیم مقررات موکول کرد و درعین حال اضافه کرده بود که این کاهش تعرفه کمتر از ۱۵ درصدی که قول داده بودم ، نخواهد بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید