لیست کامل‌ کدهای دستوری رایتل

لیست کامل‌ کدهای دستوری رایتل

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در این مطلب قصد داریم شما را با فهرستی جامع از کدهای دستوری رایتل برای انجام کارهای مختلف از استعلام اعتبار تا انتقال شارژ آشنا کنیم. اگر شما هم جزو مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی رایتل هستید، لازم است از خدمات این سرویس‌دهنده مطلع شوید تا بهتر و راحت‌تر امورات خود را انجام دهید. بااین‌حال، این امکان وجود دارد که استفاده از این خدمات برایتان زمان‌بر باشد. برای اینکه شما راحت‌تر بتوانید از امکانات و خدمات مختلف این شرکت بهره‌مند شوید، می‌توانید از سرویس کدهای دستوری استفاده کنید و با شماره‌گیری کد مدنظرتان به منو سرویس‌دهی دسترسی پیدا کنید. شما با استفاده از کدهای دستوری می‌توانید به‌راحتی بسته بخرید، اعتبارتان را مشاهده کنید، سیم‌کارتتان را شارژ کنید و سرویس‌های مختلف را مدیریت کنید. این کدها این قابلیت را دارند که خدمات و امکانات دیگری را دراختیارتان قرار دهند که در ادامه این مقاله به‌طورکامل آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

لیست کامل‌ کدهای دستوری رایتل

کد دستوری خرید بسته و شارژ

برای خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری رایتل و همچنین خرید بسته اینترنت رایتل، یک کد دستوری در نظر گرفته شده است که به‌راحتی بتوانید از این طرح استفاده کنید.

برای این لازم است شما کد دستوری#200* (ستاره دویست مربع) را شماره‌گیری و سپس گزینه‌ی مدنظرتان را انتخاب کنید. با این کد دستوری می‌توانید وضعیت بسته اینترنت و شارژ یا صورت‌حساب، پیامک و مکالمه خود را نیز استعلام کنید و از میزان مصرف خود اطلاع پیدا کنید.

کد دستوری بسته‌ی مکالمه نامحدود

شما می‌توانید با بسته‌ی مکالمه‌ی نامحدود، به‌مدت 24 ساعت از ساعت 12 ظهر پنجشنبه تا 12 ظهر جمعه با تمامی خطوط فعال در کشور به طور نامحدود مکالمه داشته باشید.

کد دستوری که لازم است برای خرید بسته مکالمه نامحدود شماره گیری کنید #225* (ستاره دویست و بیست و پنج مربع) است که با استفاده از آن و تنها با پرداخت 5 هزار تومان هزینه مکالمه خود را بیش از 90 درصد کاهش می‌دهید.

کد خرید بسته‌های پیشنهادی دست‌دوز

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که منظور از بسته‌های پیشنهادی دست دوز چیست؟ بسته‌های پیشنهادی مکالمه و اینترنت دست‌دوز بسته‌هایی هستند که با توجه به نیاز و الگوی مصرف شما به‌صورت منحصربه‌فرد تعیین می‌شوند.

کد دستوری که برای استفاده از این بسته‌ها تعریف شده است #222* (ستاره دویست و بیست و دو مربع) است. شما با شماره گیری این کد می‌توانید این بسته را فعال کنید تا براساس میزان استفاده از بسته مکالمه و اینترنت بسته‌هایی به شما پیشنهاد شود که قیمتشان کمتر از طرح‌های دیگر است. با این روش می‌توانید تعرفه اینترنت رایتل را برای خودتان به‌صرفه‌تر کنید.

کد دستوری شارژ شورانگیز

مشترکین رایتلی که از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند با خرید شارژ شورانگیز رایتل می‌تواند تا 25 درصد شارژ بیشتری دریافت کنند که در پیامک و مکالمه و اینترنت می‌توانند از آن استفاده کنند. برای خرید شارژ مستقیم لازم است کدهای دستوری #200* (ستاره دویست مربع)، #724* (ستاره هفتصد و بیست و چهار مربع)، #780* (ستاره هفتصد و هشتاد مربع) و #789* (ستاره هفتصد و هشتاد و نه مربع) را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری مدیریت سرویس تماس ازدست‌رفته

شاید شما هم جزو افرادی هستید که میخواهید مطلع شوید در زمانی که گوشی تلفن همراهتان خاموش بوده چه کسانی با شما تماس گرفته اند. تماس‌هایی که به‌دلیل خاموش‌بودن گوشی تلفن‌همراه یا خارج از محدوده‌بودن رایتل از دست می‌دهیم، در سامانه‌ی تماس‌های ازدست‌رفته‌ی رایتل ذخیره می‌شوند و زمان جزئیات آن ازطریق پیامک برایتان ارسال می‌شود.

کد دستوری مدیریت سرویس‌های دوستان و خانواده

سرویس دوستان و خانواده این امکان را برای شما به وجود آورده است که بتوانید از تخفیف برای تماس صوتی با دو شماره‌ی برون‌شبکه استفاده کنید. بعد از اینکه این سرویس را فعال کردید، برای مدیریت آن می‌توانید کد دستوری #130* (ستاره صد و سی مربع) را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری مدیریت گزارش تماس

تنها مشترکانی که سیم کارت اعتباری رایتل را دارند می‌توانند از گزارش تماس بهره‌مند شوند تا از وضعیت اعتبار حساب خود اطلاع پیدا کنند. برای فعال‌کردن این سرویس نیز می‌توانید کد دستوری #130* (ستاره صد و سی مربع) را شماره‌گیری کنید.

بعد از فعال کردن بعد از هر تماس پیامی مبنی‌بر هزینه تماس و مدت مکالمه و باقی‌مانده‌ی اعتبار برای شما ارسال می‌شود.

این سرویس به‌شکل پیش‌فرض برای مشترکان فعال است؛ اما با وارد کردن کد دستوری #130* (ستاره صد و سی مربع) می‌توانید تنظمیات مرتبط با آن را انجام دهید.

کد دستوری استعلام وضعیت سیم‌کارت 

اگر می‌خواهید مطلع شوید که در رایتل چند سیم کارت به نام شما ثبت شده و شماره آن‌ها را مشاهده کنید، می‌توانید کد دستوری #210* (ستاره دویست و ده مربع) را شماره‌گیری کنید.

ممکن است در این مرحله متوجه شوید سیم‌کارتی شوید که از آن اطلاعی ندارید ولی به نام شما ثبت شده است که به‌راحتی برای سلب امتیاز آنلاین سیم‌کارت می‌توانید اقدام کنید.

کد دستوری رومینگ بین‌الملل

برای مشترکین رایتلی این امکان فراهم شده که بدون خرید سیم‌کارت کشور میزبان بتوانند در بیش از 140 کشور دنیا پیامک ارسال کنند و تماس بگیرند.

برای فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل می‌توانید کد دستوری #210* (ستاره دویست و ده مربع) را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری راینواز

با استفاده از سرویس راینواز می‌توانید به‌جای بوق انتظار موسیقی انتخابی‌تان را با مخاطب خود به‌اشتراک بگذارید. برای فعال‌سازی این سرویس هم باید از کد دستوری #210* (ستاره دویست و ده مربع) استفاده کنید.

کد دستوری مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده

اگر قصد دارید از خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده خود اطلاع پیدا کنید و یا آن‌ها را غیرفعال کنید، کد دستوری #800* (ستاره هشتصد مربع) یا #195* (ستاره صد و نود و پنج مربع) را شماره‌گیری کنید.

پس از شماره‌گیری این کد‌ها گزینه‌های خدمات فعال، قطع تبلیغات، قطع خدمات محتوایی، تبلیغ از خط شخصی و هزینه‌ی خدمات ارزش افزوده برای شما نمایش داده می‌شود.

کد دستوری سرویس کودک و نوجوان رایتل

رایتل این سرویس را طراحی کرده تا به والدین کمک کند تا با اطمینان بیشتری دسترسی فرزندان خود به اینترنت را مدیریت کنند. برای استفاده از این سرویس لازم است کد دستوری #456* (ستاره چهاصد و پنجاه و شش مربع) را شماره‌گیری کنید و گزینه‌ی فعال‌سازی اینترنت کودک و نوجوان را انتخاب کنید.

کد دستوری انتقال اعتبار

این امکان برای مشترکان دیتا و اعتباری رایتل وجود دارد که بتوانند از خط خود به مشترکان اعتباری دیگر اعتبار انتقال دهند. کد دستوری #133* (ستاره صد و سی و سه مربع) برای فعال‌سازی سرویس انتقال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد دستوری صورت‌حساب

مشترکان اعتباری برای اینکه بتوانند از میزان اعتبار باقی‌مانده خود مطلع شوند و مشترکان سیم‌کارت دائمی برای دیدن صورت‌حساب خود، می‌توانند کد دستوری #140* (ستاره صد و چهل مربع) را شماره‌گیری کنند.

این موضوع به شما کمک می‌کند که اگر از میزان مصرف بسته‌ی خود ناراضی بودید یا نمی‌دانستید که چرا اعتبارتان کم می‌شود، بتوانید از اپراتور موبایل خود شکایت کنید.

کد دستوری هدیه‌ی تولد

رایتل برای مشترکانش در روز تولدشان هدیه‌ای در نظر گرفته که این هدیه شامل 2 گیگابایت اینترنت رایگان یا یک ساعت مکالمه رایتلی و غیررایتلی است.

برای اینکه از این هدیه در روز تولدتان استفاده کنید، کد دستوری #232* (ستاره دویست و سی و دو مربع) را شماره‌گیری و هدیه مدنظرتان را اتنخاب کنید.

کد دستوری به‌جای من

شاید برای شما هم پیش آمده که در شرایط اضطراری باشید که نیاز به شارژ دارید اما موجوی شما کافی نیست، در این شرایط می‌توانید از یک نفر دیگر بخواهید هزینه‌ی مکالمه شما را پرداخت کند.

کدی که برای استفاده از این امکان رایتل در نظر گرفته شده است، کد دستوری #444* (ستاره چهارصد و چهل و چهار) می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید