بیشترین حجم شکایات ارتباطی مشترکان‎ مربوط به 20 استان است

بیشترین حجم شکایات ارتباطی مشترکان‎ مربوط به 20 استان است

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، رسیدگی به شکایات ثبت شده 20 استان کشور در سامانه 195 در شش جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌ کننده شروع و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

براساس گزارشی که توسط خبرنگاران منتشر شده و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌ کننده طی جلساتی مجزا، 127 شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان‌های زنجان، گیلان، بوشهر، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، همدان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) که در فرآیند تعیین شده این سامانه بی‌ پاسخ مانده بود را بررسی و به آن‌ها رسیدگی کرد.

مجموع شکایاتی که در این جلسات بررسی شدند 127 مورد بود که مشکلات مربوط به 53 شکایت برطرف شد و این شکایات مختومه اعلام شدند. طبق آمار‌هایی که وجود دارد بیشترین آمار شکایات باز به ترتیب به استان فارس با 20 شکایت، گیلان با 16 شکایت و آذربایجان شرقی با 13 شکایت اختصاص دارد.

همچنین طبق این گزارش بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه 195 مربوط به‌ عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، مغایرت در محاسبه هزینه‌های قبض، هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تاخیر در نصب و راه‌ اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بوده است.

این جلسات با حضور نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌ کننده رگولاتوری، مدیران کل مناطق 9 گانه رگولاتوری، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیران مناطق مخابراتی استان‌ها و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید