سازمان تنظیم مقررات: اپراتورهای ارتباطی و پستی را جریمه کردیم

سازمان تنظیم مقررات: اپراتورهای ارتباطی و پستی را جریمه کردیم

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، هفت اپراتور ارتباطی و پستی توسط کمیته رسیدگی به تخلفات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جریمه شدند. در رابطه با همین موضوع شرکت ایرانسل و مخابرات نیز به‌ علت‌ عدم رعایت تعرفه‌های ترجیحی و همراه اول نیز به‌علت اعمال تبعیض و محدودیت مکرر در دریافت پیامک انبوه از سایر اپراتورها جریمه شده‌اند.

به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بر اساس گزارش منتشر شده کمیته رسیدگی به تخلفات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در رابطه با اجرای وظایف قانونی خود به‌ منظور حمایت از حقوق مصرف‌ کننده و کاربران و همچنین ارتقای سطح ارائه خدمات توسط دارندگان پروانه، گزارش آرای قطعی‌ شده در چهار ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.

کمیته رسیدگی به تخلفات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به موارد عدم اجرای تعهدات اپراتورهای پستی و ارتباطی و همچنین شکایت سایر شرکت‌ها و کاربران از خدمات دریافتی از آن‌ها رسیدگی کرده است.

طبق همین موضوع در چهار ماه نخست سال جاری (یعنی از اول فروردین تا پایان تیر ماه)، 35 مورد از تخلفات این اپراتورها مورد بررسی قرار گرفته و متناسب با مدت زمان، حجم و وقوع تخلف جدول آرای قطعی اعلام شده است.

همراه اول به دلیل اعمال تبعیض، محدودیت مکرر و اختلال عمدی در دریافت پیامک انبوه از دیگر اپراتورها 85.7 میلیارد تومان و به‌ دلیل استفاده غیرمجاز از باند فرکانسی 2600 مگاهرتز، مبلغی حدود 23 میلیارد تومان جریمه شده است.

همچنین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز به دلیل‌ عدم رعایت تعرفه‌های ترجیحی باید مبلغ یک میلیارد تومان جریمه بپردازد.

شرکت مخابرات ایران نیز به دلیل اشباع ظرفیت بعضی از لینک‌های سرویسی مانند IXP, VPLS، باید به‌ ازای هر لینک 100 گیگ، مبلغ یک میلیارد تومان و به‌ ازای هر لینک 10 گیگ مبلغ 500 میلیون تومان جریمه پرداخت کند.

همچنین این شرکت به دلیل رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی به پرداخت جریمه 500 میلیون تومانی محکوم شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید