به آینده متصل شو همراه اول در نمایشگاه تلکام 2023

به آینده متصل شو همراه اول در نمایشگاه تلکام 2023

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همراه اول با شعار «به آینده متصل شو» به نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با عنوان تجاری تلکام 2023 می‌رود.

براساس گزارشی که توسط اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شد از 2 تا 5 دی ماه سال 1402 با حضور نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 2023) با محوریت «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» در سالن شماره 6 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

طی این مراسم چهار روزه که هیات‌های تجاری از 9 کشور جهان در آن مشارکت دارند همراه اول نیز با شعار «به آینده متصل شو» در سالن 6 نمایشگاه بین المللی تهران حضور خواهد داشت.

در این نمایشگاه شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال در قالب شش زون تخصصی «IOT»، «58G»، «سرویس‌های اپراتوری»، «امنیت»، «آینده ارتباطی» و «خدمات مشترکان» به ارائه محصولات، سرویس‌ها و پاسخگویی به مشترکان می‌پردازد.

زون اینترنت اشیاء هم به ارائه سرویس‌های «ردگیری و مانیتورینگ کانتینری»، «خودروی متصل» و «ابزارهای هوشمند» اختصاص دارد و زون امنیت نیز به معرفی «راهکارهای جامع امضای دیجیتال»، «بیسیم سازمانی آواک» و «اپراتور امنیت» می‌پردازد.

فناوری نسل پنجم ارتباطی یا زون تخصصی 5G که در واقع برگرفته از رویکرد همراه اول در مقایسه با توسعه آخرین نسل از فناوری‌ها بر بستر شبکه ارتباطی خود است نیز ضمن این که برای بازدیدکنندگان «تجربه بکارگیری پلتفرم بومی Mec در قالب یک یوزکیس» به نمایش می‌گذارد از غرفه اپراتور اول تلفن همراه، «مودم‌های 5G» و «راهکارهای جامع شبکه سلولی خصوصی» را به کاربران ارائه خواهد داد.

همچنین کسانی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند با حضور در غرفه همراه اول می‌توانند علاوه بر آشنایی با محورهای اصلی «فراخوان ایده و محصول 5G»، در صورت داشتن ایده، محصول یا راهکاری در رابطه با یوزکیس‌های نسل پنجم ارتباطی از جوایز و مزایای شرکت در این فراخوان بهره ببرند.

از دیگر بخش‌ها می‌توان به زون سرویس‌های اپراتوری اشاره کرد که به ارائه «سبد سیمکارت»، «خدمات رومینگ بین الملل و بین اپراتوری» و «خدمات ابری» نیز می‌پردازند. یکی از راه حل‌ها به عنوان سرویس زون آینده ارتباطی «واقعیت افزوده در دنیای تلکام» نام دارد که به تعامل با مخاطبان می‌پردازد و در زون در قسمت خدمات مشترکان نیز سرویس‌های «باشگاه مشتریان»، «از من بپرس»، «خدمات در محل همراه یار» و «توسعه خدمات غیرحضوری» پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خواهند بود.

نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه دایر خواهد بود که متخصصان همراه اول در آن حضور داشته و مشارکت می‌کنند. لازم به ذکر است از ساعت 8 الی 15 نمایشگاه تلکام 2023 میزبان متخصصان صنعت مخابرات و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید