«دوشنبه سوری همراه اول» چیست و چگونه می‌توان در آن شرکت کرد

«دوشنبه سوری همراه اول» چیست و چگونه می‌توان در آن شرکت کرد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در آخرین دوشنبه هر ماه طرح دوشنبه سوری همراه اول اجرا می‌شود و هدف از اجرای آن جلب رضایت مشترکین با ارائه هدیه به آن‌هاست. همراه ما باشید تا از جزئیات و چگونگی شرکت در این طرح مطلع شوید.

برای تمامی افراد جایزه یا کادو گرفتن شیرین است، حال می‌خواهد یک شکلات باشد، یا یک بسته اینترنت یک گیگابایتی. اپراتور همراه اول نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با طرحی متفاوت سال‌هاست که آخر هر ماه هدیه‌ای به مشترکین خود ارائه می‌دهد.

آخرین دوشنبه هر ماه کلیه مشترکین اعتباری، دائمی و انارستان همراه اول می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 23:59 شب در طرح دوشنبه سوری همراه اول شرکت کنند.

شما با شرکت در این طرح می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن بسته اینترنتی رایگان یا مکالمه درون شبکه رایگان امتحان کنید. این هدیه به صورت رندوم به مشترکین اختصاص پیدا می‌کند و مشترکین امکان انتخاب ندارند.

کد دوشنبه سوری همراه اول چیست؟

مشترکین همراه اول دوشنبه پایان هر ماه می‌توانند با شماره گیری کددستوری #64*100* (ستاره صد ستاره شصت و چهار مربع) از پیشنهادهای ویژه این اپراتور بهره‌مند شوند.

پس از این که کد دستوری گفته شده را شماره‌گیری کردید اگر میخواهید بدانید چه میزان هدیه شما باقی مانده است عدد 0 را بزنید همچین برای مشاهده این که چه بسته‌ای به عنوان هدیه به شما تعلق خواهد گرفت عدد 1 را ارسال کنید و در صورتی که به دنبال پیشنهاد طلایی نیز هستید لازم است عدد 2 را ارسال کنید.

در صورتی که کد راهنما را بگیرید توضیحاتی در رابطه با این طرح برای شما به شکل پیامک ارسال خواهد شد.

دریافت هدیه از همراه من مشترکین اپراتور همراه اول به منظور شرکت در طرح دوشنبه‌سوری می‌توانند از اپلیکیشن همراه من استفاده کنند.

این اپلیکیشن را به راحتی می‌توانید از گوگل پلی، میکت یا بازار دانلود و نصب کرد و پس از اینکه اپلیکیشن را دانلود و نصب کردید لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس منتظر پیامک تاییدیه باشید.

با وارد کردن کد تایید می‌توانید وارد اپلیکیشن همراه من شوید و از خدمات همراه اول به صورت آنلاین استفاده کنید. به منظور شرکت در طرح دوشنبه‌ سوری لازم است پس از ورود به صفحه اول این اپ وارد بخش طرح‌های تشویقی شوید و از آن استفاده کنید.

لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که این طرح همیشه وجود ندارد و تنها دوشنبه‌های آخر ماه در اپلیکیشن همراه من نمایش داده می‌شود.

جمع‌بندی و شرایط هدایای دوشنبه آخر ماه

شما در این مطلب با روش‌های دریافت هدیه دوشنبه سوری همراه اول آشنا شدید. توجه داشته باشید در هرماه هر مشترک تنها یکبار می‌تواند بسته هدیه دوشنبه سوری را فعال کند.

بسته‌های هدیه فوق به طور همزمان با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت مشترک فعال می‌شود و این بسته‌ها به صورت خودکار رزرو نمی‌شوند. لازم است به شما یاد آوری کنیم که در این طرح به هر یک از مشترکین به طور تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه (5 صبح تا 5 عصر) از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت و یا بسته‌های مکالمه رایگان درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از 10 دقیقه تا 100 دقیقه اختصاص داده می‌شود که مهلت استفاده از آن 12 ساعت می‌باشد.

سوالات متداول:

- آیا به طور همزمان می‌توان دو بسته دوشنبه‌ سوری فعال کرد؟

خیر، تنها یکبار در هر ماه می‌توانید بسته دوشنبه سوری را فعال کنید.

-در صورتی که خط یک طرفه یا قطع باشد می‌توانید در طرح دوشنبه‌سوری شرکت کنید؟

خیر، چنانچه سیم کارت در وضعیت قطع یکطرفه باشد امکان فعالسازی این بسته وجود ندارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید