معرفی آوای انتظار برای تلفن ثابت شهری

معرفی آوای انتظار برای تلفن ثابت شهری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شاید کمتر کسی باشد که با موسیقی های هنگام تماس اپراتورهای تلفن همراه آشنا نباشد. موزیکی که به جای بوق انتظار پخش می شود و گاها یک اثر هنری ، دکلمه و حتی متون طنز هستند. این آواها به سرعت میان کاربران رایج شد به طوری که این روزها خیلی از افراد از آنها استفاده می کنند.

آوای انتظار تلفن ثابت

نام این سرویس در هر اپراتور همراه متفاوت است. آوای انتظار ، آهنگ پیشواز و راینواز سرویس هایی هستند که اپراتورهای تلفن همراه برای این سرویس انتخاب کرده اند. اما مخابرات تهران این سرویس جذاب را برای تلفن های ثابت هم راه اندازی کرده است و نام آن را با سرویس همراه اول یکسان انتخاب نموده است. این سرویس مخابرات با همان نام "آوای انتظار" به مشترکین ارائه می شود.

باید بدانید که در این سرویس برای فرد تماس گیرنده در مدت زمان انتظار و قبل از برداشتن گوشی توسط مخاطب ، قطعه موسیقی یا آهنگ مشخصی به جای بوق پخش می شود که از طرف صاحب خط امکان تغییر آوای انتخاب شده هم ممکن است. گفتنی است سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی بر اساس مصوبه شماره ۱۷۳ تعرفه آوای انتظار تلفن ثابت را با اعتبار یک ماهه به مبلغ ۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

مشترکین تلفن ثابت می توانند در مناطقی که این سرویس عرضه می گردد ، با مراجعه به مراکز مخابراتی یا از طریق تماس با تلفن گویای ۲۰۳۰ برای فعالسازی آوای انتظار اقدام نمایند. همچنین بعد از فعالسازی این سرویس نیز با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران می توان به انتخاب کد آوای مورد نظر پرداخت.

وب سایت رند نیز تلاش می کند گلچینی از این آواهای انتظار را در سایت اطلاع رسانی کند. شما می توانید جهت مشاهده کدهای مخصوص تلفن همراه و تلفن ثابت ، به لینک زیر مراجعه نمایید.


کد آهنگ های زمان انتظار



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید