اینترنت ADSL مخابرات ارزان تر شد

اینترنت ADSL مخابرات ارزان تر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، در راستای کم شدن ۲۰درصدی تعرفه اینترنت طی مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شرکت مخابرات ایران تعرفه اینترنت پرسرعت را در جشنواره اینترنت خوب تا ۴۵درصد کاهش داد.

اینترنت خوب
باید بدانید که تعرفه مصوبه اینترنت پرسرعت یکساله شرکت مخابرات در حجم ۵ گیگابایت با قیمت ۱۳/۴۰۰ تومان بود که با ۲۵درصد تخفیف جشنواره ، به ۱۰/۰۰۰ تومان کاهش یافته است. همچنین برای حجم ۱۰ گیگابایت ، با تخفیفی ۳۰درصدی از ۲۴/۴۰۰ تومان به ۱۷/۰۰۰ تومان کم شده است و برای حجم ۲۰ گیگابایتی ، با تخفیف ۲۹درصدی از ۴۲/۴۰۰ تومان به ۳۰/۰۰۰ تومان کم شده و برای حجم ۵۰ گیگابایت با تخفیف ۳۴درصدی ، از ۹۰/۴۰۰ تومان به ۶۰/۰۰۰ تومان کاهش یافته و برای حجم ۱۰۰ گیگابایت ، با تخفیف بیش از ۴۵درصدی از ۱۶۵/۴۰۰ تومان به ۹۰/۰۰۰ تومان کاهش یافته است.

شایان ذکر است کم شدن تعرفه های اینترنت پرسرعت مخابرات ایران به صورت سراسری می باشد و همه مشترکین تلفن ثابت شامل مشترکین قدیمی اینترنت و مشترکین جدید را در صورت علاقمندی شامل می شود که این کم شدن تعرفه در قالب جشنواره تعریف شده و مشترکین به غیر از بهره مندی از کم شدن تعرفه در قرعه کشی جوایز نیز شرکت داده می شوند.

گفتنی است جوایز این جشنواره شامل شرکت در قرعه کشی بزرگ سالانه شرکت مخابرات ایران ، عرضه آنتی ویروس رایگان برای مشتریان متقاضی سرویس های با سرعت بالای ۵۱۲ کیلوبایت ، عرضه سرویس های گوناگون با قیمت های استثنایی تا حداکثر ۵۳درصد تخفیف برای مشتریان جدید ، عرضه بسته های حجمی یکساله تا حداکثر ۶/۴۵درصد تخفیف برای مشتریان حال حاضر و عرضه بسته های حجمی زماندار تا حداکثر ۶۷درصد تخفیف به مشتریان موجود می باشد.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به کانال های فروش در سراسر کشور مراجعه نمایند ، البته باید بدانید که این کانال های فروش شامل مراکز مخابراتی ، شرکت های همکار ، وب سایت شرکت های مخابرات استانی و مرکز تماس ۲۰۲۰ می باشد.

 در آخر به این نکته اشاره می کنیم که قرعه کشی بزرگ شرکت مخابرات ایران به صورت سراسری در دهه فجر ۹۵ برگزار خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید