ترمیم سایت های ایرانسل در استان های سیل زده شمال کشور

ترمیم سایت های ایرانسل در استان های سیل زده شمال کشور

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، حتما خبر سیل در استان های شمال کشور را در اخبار دیده یا شنیده اید ، در راستای این اتفاق و جاری شدن سیل در استان های مازندران و گلستان ، سایت اپراتور دوم کشور در کمترین زمان در این استان ها دوباره به روی کار آمدند و به سرویس دهی معمولی مشغول شدند.

سیل

باید بدانید که در ساعات ابتدایی روز ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ طوفان سهمگینی با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت و بارش بی ‌وقفه باران ، باعث ضرر و زیان سنگینی به منازل مسکونی و تاسیسات در شهرها و روستاهای مختلف استان های مازندران و گلستان وارد شد که باعث ایجاد آبگرفتگی در این مناطق شد.

پس از این سانحه و به دلیل قطعی گسترده شبکه برق ، تعدادی از سایت ‌های ایرانسل در بعضی از مناطق این استان ها دچار اختلال در سرویس‌ دهی شدند که با حضور سریع کارشناسان ایرانسل در محل حادثه و انجام اقدامات لازم در کمترین زمان ، در همان روز شرایط عادی در همه سایت ‌های ایرانسل برقرار گردید. جالب است بدانید که از زمان راه ‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل ، طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری به کار گرفته شده و در مواقع بروز بحران ، همه اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید