شارژ خودکار ایرانسل قابل دسترس تر از قبل

شارژ خودکار ایرانسل قابل دسترس تر از قبل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در ماه های اخیر شما همراهان همیشگی رند را از سرویس شارژ خودکار ایرانسل مطلع ساختیم. در حال حاضر شرکت ایرانسل با افزودن بانک های جدید و مشترکین دائمی ، سرویس شارژ خودکار ایرانسل را گسترش داده است. با توجه به گسترش سرویس شارژ خودکار ایرانسل ، مشترکین این اپراتور می ‌توانند با داشتن حساب در بانک ‌های ملت ، ملی و سامان این سرویس را بر روی خط خود فعال نمایند.

شارژ خودکار ایرانسل
باید بدانید که پس از فعال کردن این سرویس بدون نیاز به خرید مکرر شارژ ، به بانک این اجازه را می ‌دهید تا به صورت خودکار هزینه شارژ را از حسابتان کم کند. همچنین با استفاده از این سرویس ، هزینه قبض مشترکین دائمی در زمان سررسید به طور اتوماتیک از حساب بانکی هر مشترک کم و پرداخت می‌ گردد.

مشترکین با استفاده از این سرویس، هر بار که مقدار شارژشان به ۵۰۰ تومان رسید ، می توانند به صورت اتوماتیک حساب ایرانسل خود را به مبلغی که از قبل مشخص کرده اند ، شارژ نمایند و از طریق پیام کوتاه از شارژ حسابشان مطلع گردند. به این صورت مشترکان هیچ نگرانی برای نداشتن شارژ در زمان ضروری نخواهند داشت.

البته این امکان قبل از این برای مشترکین اعتباری ایرانسل و از طریق درگاه بانک ملت ایجاد شده بود و در حال حاضر برای دارندگان حساب بانک ‌های ملی و سامان نیز فراهم شده است. شایان ذکر است که این اپراتور برای اولین بار در ایران و در همکاری با سیستم بانکی ، شارژ اتوماتیک سیم ‌کارت را امکان‌پذیر کرده است. در حال حاضر مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌ توانند برای فعال کردن رایگان این سرویس ، به وب سایت بانکداری اینترنتی یکی از بانک های ملی و سامان نیز مراجعه نمایند.

در انتها یاد آور می شویم که شارژ سیم‌ کارت از طریق وب ‌سایت ایرانسل نیز برای مشترکین سیم کارت های اعتباری امکان‌پذیر است. همچنین مشترکین ایرانسل می ‌توانند با نصب کردن اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به مدیریت حساب ایرانسلی خود اقدام نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید