بسته های تشویقی رایتل به مناسب ماه مبارک رمضان

بسته های تشویقی رایتل به مناسب ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل در ماه مبارک رمضان نیز به فکر رفاه حال مشترکین خود بوده و بسته های مصرفی مختلف و به صرفه ای عرضه کرده است. از آنجایی که ممکن است ساعت کار کاربران با اینترنت در ماه رمضان تغییر کند مخصوصا در ساعت های افطار تا سحر ، شرکت رایتل بسته های مصرفی متنوعی را به همه مشترکین سیم کارت های دائمی ، سیم کارت های اعتباری و دیتا عرضه می کند.

رایتل ماه رمضان
از این رو مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند در تاریخ ۱۸ خرداد تا ۱۶ تیر ۱۳۹۵ و با توجه به مصرف خود از بین بسته های متنوع مخصوص ماه مبارک رمضان بهترین بسته را خریداری نمایند و به میزان قابل توجهی در بهای اینترنت و تماس های صوتی خود صرفه جویی کنند.

گفتنی است در بین این بسته ‌ها می‌توان به بسته تماس صوتی درون و بیرون شبکه یک ماهه و اعتبار ۶۰۰ دقیقه تماس با هزینه ۱۷۰/۰۰۰ ریال ، بسته اینترنت حرفه ‌ای شبانه یک ماهه با حجم ۲۰ گیگابایت و هزینه ۲۰۰/۰۰۰ ریال اشاره کرد.

شایان ذکر است خریداری و فعال‌سازی هر کدام از بسته های ویژه ماه مبارک رمضان از طریق سامانه مدیریت حساب ، وب‌ سایت رایتل ، سامانه کد دستوری #۱۴۲* ، سامانه پیامک ۲۰۲۰ و فروشگاه های رایتل امکان پذیر می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید