معرفی مسابقه نوروزی ایرانسل با نام بهاروبساز

معرفی مسابقه نوروزی ایرانسل با نام بهاروبساز

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با ورود گوشی های هوشمند و بالا رفتن کیفیت لنز دوربین های موبایل ، همه مردم به نوعی علاقه مند به عکاسی و ثبت لحظه ها شده اند. در این حال و هوا اپراتور دوم کشور یعنی ایرانسل مسابقه عکاسی جذابی با موضوع هدف هایی که در سال جدید دارید و یا در فکر آن هستید از نوروز تا عید نیمه شعبان (اول فروردین الی دوم خرداد ۱۳۹۵) در نظر گرفته است.

بهاروبساز
علاقمندان باید از هدف های خود عکس برداری و یا فیلم برداری خلاقانه نمایند و با هشتگ #بهاروبساز در اینستاگرام ایرانسل اشتراک گذاری نمایند. توجه داشته باشید ، این مسابقه مخصوص کاربران اینستاگرام بوده و فقط تصاویر این شبکه اجتماعی در مسابقه قرار خواهند گرفت.



قوانین شرکت در مسابقه

۱- صفحه ایرانسل را در اینستاگرام دنبال نمایید.

۲- اکانت اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید.

۳- عکس و فیلم ‌هایی را که تهیه نموده اید با هشتگ #بهاروبساز اشتراک گذاری نمایید و ایرانسل را روی آنها تگ و با irancell@ به صفحه ایرانسل وصل نمایید.



نکته قابل توجه اینجاست که ایده های علاقمندان به مسابقه می تواند خلاقانه و متفاوت باشد برای مثال عکاسی از المان های مربوط با اهداف ، نوشتن اهداف بر روی کاغذ و یا در دفترچه یادداشت تلفن همراه و غیره ...

گفتنی است هدیه نفر اول در این مسابقه ۱۰میلیون تومان وجه نقد می باشد و جایزه شخص منتخب از دید مردم که از تعداد لایک محاسبه می شود ، ۶میلیون تومان است. باید بدانید که به آثاری که خارج از موضوع و زمان مسابقه و یا برخلاف موازین اسلامی و اخلاقی با این هشتگ به اشتراک گذاشته شوند در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید