ایرانسل حامی برنامه سه ستاره

ایرانسل حامی برنامه سه ستاره

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال ۱۳۹۴ برنامه "سه ستاره" برای انتخاب بهترین های سال ۱۳۹۴ هرشب راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود. در این برنامه ، مخاطبین تلویزیون می توانند به آن دسته از برنامه هایی که در طول سال مشاهده کرده اند رای دهند. این رای گیری بین بازیگران و مجریان نیز می باشد.

برنامه سه ستاره
علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه رسمی این برنامه در سایت ایرانسل ، از لیست نامزدهای هر گروه با خبر شوند و با شماره گیری کد #۱*۷۸۰* (ستاره ۷۸۰ ستاره ۱ مربع) رای خود را ثبت نمایند و به برنده شدن ستاره و یا برنامه محبوب خود کمک کنند. همچنین مخاطبان با دادن رای در قرعه کشی سکه طلا شرکت داده می شوند. شایان ذکر است مجری برنامه سه ستاره احسان علیخانی می باشد.

لازم است بدانید که برندگان هر گروه در مسابقه سه ستاره در ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۵ معرفی می شوند و هدایایی به آنها تعلق می گیرد. همچنین از بین رای دهندگان در هر گروه نیز به قید قرعه یک نفر انتخاب می شود و در برنامه آخر حضور پیدا می کنند تا به غیر از دریافت کردن جایزه ویژه رای دهندگان در اهدای جوایز قسمت مورد نظر حضور داشته باشند و همکاری نمایند.

مشاهده کاندیداهای برنامه سه ستاره

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید