پیش شماره ۰۹۰۳ به خانواده بزرگ ایرانسل پیوست

پیش شماره ۰۹۰۳ به خانواده بزرگ ایرانسل پیوست

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با گذشت نزدیک به یک سال از آغاز فروش سیم کارت های دائمی ۰۹۰۲ و اعتباری ۰۹۰۱ ، ایرانسل خبر از آغاز رسمی عرضه سیم کارت با پیش شماره ۰۹۰۳ و امکان انتخاب شماره دلخواه را داد.

گفتنی است در مرحله ی نخست این طرح ، امکان ثبت شماره های دلخواه در بازه ۰۹۰۳۱۰۰۰۰۰۰ تا ۰۹۰۳۵۴۹۹۹۹۹ امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند به دلخواه خود انواع شماره های طلایی از جمله شماره های سریالی ، شماره شناسنامه ، شماره ملی ، شماره کنونی تلفن همراه خود و یا هر شماره ی دیگر موجود در بازه مذکور را به شرط آن که پیش از این به ثبت نرسیده باشد ، خریداری نمایند.

شماره ۰۹۰۳
سیم کارت های ۰۹۳۰ با پشتیبانی از اینترنت همراه شبکه های مخابراتی نسل دو (GPRS/EDGE) ، نسل سه و چهار ایرانسل عرضه شده و متقاضیان می توانند آن را به صورت "میکروسیم" و یا "نانو سیم" از طریق پست دریافت نمایند.

متقاضیان بایستی مبلغ ۱۵/۰۰۰ تومان (بهای سیم کارت با در نظر گرفتن ۲۰۰۰ تومان اعتبار اولیه و هزینه ارسال سیم کارت توسط پست به محل مورد نظر و دریافت مدارک) را به صورت آنلاین توسط کارت های بانکی عضو شبکه ی شتاب پرداخت نماید.

شایان ذکر است پس از اتمام ثبت نام و واریز وجه ، حداکثر تا ۷ روز کاری سیم کارت به آدرس ذکر شده در هنگام ثبت نام ارسال خواهد شد. البته مامورین پست تنها مجاز به تحویل سیم کارت به مالک سیم کارت بوده و برای احراز هویت ارائه اصل کارت ملی الزامی است. علاوه بر این بایستی یک کپی از کارت ملی خود را نیز تحویل مامور پست داده تا ضمن تکمیل ثبت نام ، سیم کارت شما نیز فعالسازی شود.

شما هم اکنون می توانید در وب سایت رند ، شماره های ۰۹۰۳ خود را برای فروش آگهی کنید. برای مشاهده تمام آگهی های شماره های ۰۹۰۳ از لینک زیر استفاده نمایید.

آگهی های ایرانسل با پیش شماره ۰۹۰۳



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید