ساماندهی سیم کارت های کشور وارد مرحله سوم شد

ساماندهی سیم کارت های کشور وارد مرحله سوم شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، عملیات فاز سوم ساماندهی سیم کارت ها در راه است. پس از خبرهایی که در چند ماه گذشته در مورد سوختن سیم کارت های افرادی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند ، غلامرضا داداش زاده معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمام شدن طرح احراز هویت سیم کارت های تلفن همراه خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته بین رگولاتوری ، ثبت احوال و اپراتورهای تلفن همراه ، تعیین هویت همه سیم کارت های فعال در کشور انجام شده و همه سیم کارت ها از طریق کد ملی تعیین هویت شده اند.

داداش زاده

داداش زاده ادامه داد که در فاز بعدی جریان تطبیق مالکیت سیم کارت ها با کد ملی اعلام شده بررسی خواهد شد همچنین جریان مشخص شدن افرادی که بیشتر از ده سیم کارت به اسمشان می باشد در کمیته ساماندهی سیم کارت های تلفن همراه بررسی و مصوبه آن ابلاغ گردید ولی به دلیل اعتراض های عده ای از افرادی که از سیم کارت ها به صورت نادرست استفاده می کردند ، اجرای این مصوبه به تعویق افتاد.

وی گفت : این جریان برای عده ای از افراد که منفعتشان با عملی شدن این مصوبه به خطر می افتد ، نقص مالکیت شخصی اعلام شده ولی تلاش های صورت گرفته برای ایجاد محدودیت در ثبت مالکیت سیم کارت و تائید مراجع بالاتر تاثیر گذار بوده و دستور العمل جدید به زودی از طرف این مراجع ابلاغ می شود.

داداش زاده با تاکید بر اینکه قسمتی از قاچاق مکالمات در کشور از طریق این سیم کارت ها صورت می گیرد اینچنین گفت : در فاز سوم ساماندهی سیم کارت ها ، این مصوبه عملی می گردد.

معاون رگولاتوری کشور خاطرنشان کرد که تطبیق کد ملی با هویت مشترک در سامانه آنلاین رگولاتوری انجام می شود همچنین قرار است در سامانه رگولاتوری از شهریور ماه امکانی برای مشترکین فراهم شود تا هر فرد با وارد کردن مشخصات خود ، از لیست سیم کارت هایی که به نام خود شخص است مطلع گردد تا بتوان از با این روش نسبت به شناسایی سیم کارت های جعلی اقدام به عمل آید.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید