رایتل خود را هر چقدر که می خواهید شارژ کنید

رایتل خود را هر چقدر که می خواهید شارژ کنید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مشترکان سیم کارت های اعتباری و دیتای رایتل می توانند از این پس اعتبار خود را به مبلغ دلخواهشان شارژ نمایند. این امکان در فقط از طریق وب سایت رایتل امکان پذیر بوده و مشترکین می توانند با رعایت ضریب ۱۰۰ ریال سیم کارت خود را به هر مبلغی که می خواهند شارژ کنند.

سایت رایتل

نحوه عمکرد این نوع شارژ کردن به این شکل است که در ابتدا شما باید شماره خود را وارده کرده و سپس مقدار مبلغ درخواستی خود را با رعایت ضریب ۱۰۰ ریال وارد نمایید. مثلا می توانید میزان شارژ خود را ۴۱۰۰۰ریال انتخاب نمایید اما مبلغ ۴۱۰۲۰ریال مورد قبول نخواهد بود. همچنین شما در صورت تمایل می توانید پست الکترونیکی یا ایمیل خود را وارد کرده تا اطلاعات شارژ برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است در حال حاضر فقط درگاه پرداخت امن بانک ملت قابل دسترس می باشد که به زودی بانک های رفاه کارگران و پارسیان نیز به آن اضافه می گردد.

کاربران رایتل می توانند از این سرویس در لینک زیر بهره مند گردند.

شارژ رایتل

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
امیر صادقی

رایتل طرحهای خوبی ارائه کرده است، از جمله طرح عیدانه 20 که دارندگان خطهای 912 میتوانند رایتل همان شماره را بخرند. تنها مشکل این طرح این است که خریدار باید منتظر تماس رایتل از خط 0920 بماند که گاه ماهها طول میکشد و مستلزم مبالغ زیادی هزینه تماس رایتل با میلیونها خط همراه اول نیز هست. رایتل میتوانست این امکان را ایجاد کند که مالک خط 0912، شماره خود را در سایت وارد کند و پس از اینکه رمز خاصی به سیمکارت همراه اول وی ارسال شد، با وارد کردن آن رمز نسبت به ثبت نام خط رایتل همان شماره اقدام نماید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید