فروشندگان اطلاعات مشترکین همراه اول دستگیر شدند

فروشندگان اطلاعات مشترکین همراه اول دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول به کمک پلیس فتا ، افراد سودجویی را که برای بازاریابی ، اطلاعات مشترکان تلفن همراه را به فروش می رساندند ، دستگیر و روانه زندان کرد. اپراتور همراه اول در بخش سیستم نظارتی خود توانست با هوشیاری کامل ، اطلاعاتی که از مشترکان خود برای بازاریابی اطلاعاتی در حال خارج شدن از این شرکت بود و در پی آن شخصی که در بیرون شرکت واسطه این جریان بود را شناسایی و کل موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهد.

اطلاعات همراه اول

در هفته گذشته پلیس کشور ، واسطه بیرونی را شناسایی و دستگیر کرد و در پی آن فرد داخلی نیز شناسایی و دستگیر شد و هر دو شخص خاطی به مراجعه قضایی تحویل داده شدند.

در این خصوص شرکت همراه اول اعلام کرد که در دوران ۲۱ سال فعالیت خود ، اطلاعات مشترکان را مهمترین سرمایه خود می داند و برای حفاظت و نگهداری آن با هوشمندی و سرمایه گذاری بسیار بالا در حیطه امنیت شبکه ، از این اطلاعات با دقت محافظت و نگهداری کرده به طوری که تا به حال اطلاعات مشترکان هیچگونه آسیبی ندیده و در امان بوده است.

اپراتور همراه اول خاطر نشان کرد که سیستم های امنیتی و کنترلی این شرکت به گونه ای است که اطلاعات مشترکان در آن از امنیت خیلی بالایی برخوردار است و هیچ گونه اقدامی برای رسیدن به اطلاعات از شیوه های غیر اخلاقی قابل اجرا نمی باشد. همچنین شایان ذکر است شخص خاطی قبل از هر کاری برای رسیدن به اطلاعات مشترکان ، ابتدا شروع به بازاریابی کرده بود که همان موقع شناسایی و در نهایت با دستگیری دو فرد دیگر ، تلاششان بی نتیجه ماند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید