4 روش برای شارژ سیمکارت اعتباری همراه اول‎

4 روش برای شارژ سیمکارت اعتباری همراه اول‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شما با استفاده از چند روش مختلف می‌توانید سیمکارت اعتباری همراه اول خود را شارژ کنید. در ادامه این مطلب تمامی روش‌های موجود را که شاید از وجود آن‌ها خبر ندارید به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه شارژ همراه اول با استفاده از کددستوری #1* (ستاره یک مربع):

اگر جزو مشترکین اعتباری همراه اول هستید لازم است بدانید که یکی از روش‌های موجود برای شارژ کردن سیمکارت‌های اعتباری که نیازی هم به اینترنت ندارد شماره گیری کددستوری #1* (ستاره یک مربع) است. از این روش می‌توانید برای شارژ کردن سیمکارت اعتباری ایرانسل و رایتل هم استفاده کنید و تنها ظرف مدت دو دقیقه سیمکارت خود را شارژ کنید.

برای انجام این کار ابتدا لازم است کددستوری #1* (ستاره یک مربع) را در خود وارد کرده و تماس را برقرار کنید. پس از انجام این کار پیامی به شما ارسال می‌شود که لازم است دستورات آن را مرحله‌ به‌ مرحله اجرا کنید. در این مرحله پس از وارد کردن کد باید عدد 1 (شارژ) را وارد کنید، در مرحله بعدی نیز باید اپراتور خود را انتخاب کنید که اپراتور همراه اول (عدد 2) است.

همچنین در مرحله سوم مشخص کنید که می‌خواهید شارژ مستقیم داشته باشید یا شارژ فوق‌ العاده. پس از انجام مراحل گفته شده شماره همراه اولی را که می‌خواهید برایش شارژ خریداری کنید را وارد کرده و سپس باید مبلغ شارژ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از این که مبلغ شارژ مورد نظرتان را انتخاب کردید وارد مراحل پرداخت می‌شوید. یعنی باید شماره کارت و رمز دوم یا پویای کارت بانکی خود را وارد کرده و تراکنش خرید را مانند هر خرید دیگری انجام دهید تا سیمکارت اعتباری همراه اول شما با مبلغ مورد نظرتان شارژ شود.

نحوه شارژ همراه اول از طریق سایت:

یکی دیگر از راه‌های آنلاین و ساده برای خرید شارژ سیمکارت اعتباری همراه اول مراجعه به سایت همراه اول است. برای این که بتوانید از طریق وب‌سایت همراه اول شارژ اعتباری خریداری کنید لازم است نشانی www. mci. ir را در URL مرورگر خود وارد کنید. به این ترتیب وارد سایت همراه اول می‌شوید و در همان صفحه اصلی و در منوی بالا صفحه باید بخش «صورتحساب، شارژ» را انتخاب کنید و در میان گزینه‌های مختلف که وجود دارد گزینه «خرید شارژ» را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید که ابتدا باید در این صفحه شماره سیمکارت همراه اولی را که قصد خرید شارژ برای آن را دارید وارد کنید. در ادامه مبلغ شارژ مورد نظر خود را وارد کرده و یا از میان مبالغ موجود مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید بین طرح‌های مختلف برای شارژ سیمکارت اعتباری همراه اول طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید (در وب‌سایت همراه اول مزایای هر یک از این طرح‌های افزایش اعتبار توضیح داده شده است).

در نهایت لازم است درگاه بانکی برای پرداخت را انتخاب و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا وارد مراحل پرداخت شوید. پس از این که درگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید وارد صفحه پرداخت اینترنتی خواهید شد و مانند هر خرید اینترنتی دیگر لازم است شماره کارت، CVV، تاریخ انقضا و رمز پویای کارت خود را وارد کرده و پرداختتان را انجام دهید تا سیمکارت اعتباری همراه اول شما به مبلغی که انتخاب کرده‌اید به‌ صورت مستقیم شارژ شود.

نحوه شارژ همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من:

یکی از روش‌های آنلاین برای شارژ کردن خط اعتباری استفاده از اپلیکیشن‌ها برای کاربرانی که همیشه گوشی موبایل دستشان است و به اینترنت دسترسی دارند می باشد. چند سالی است که تمامی اپراتورهای موبایل برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) خود را راه‌ اندازی کرده‌اند تا مشترکین به راختی بتوانند با دانلود و نصب این برنامه‌ها به انواع و اقسام خدمات دسترسی داشته باشند.

برای مثال اپراتور ایرانسل که اپلیکیشن ایرانسل من را برای کاربران و مشترکان خود تدارک دیده اپراتور همراه اول هم اپلیکیشن همراه من را راه‌اندازی کرده تا کاربرانش بتوانند از خدمات مختلف آن به‌ راحتی استفاده کنند.

از میان خدمات زیادی که این اپلیکیشن به کاربران خود ارائه می‌کند یکی از خدمات خرید شارژ برای افزایش اعتبار سیمکارت است. برای خرید شارژ از طریق اپلیکیشن لازم است در اولین قدم آن را دانلود و نصب کنید. سپس با شماره سیمکارت همراه اول خود به این برنامه وارد شوید.

پس از اینکه وارد این اپلیکیشن شدید در همان صفحه اول بخش «خرید شارژ» را انتخاب کنید و در ادامه شماره سیم کارت و مبلغ شارژ مورد نظر را افزایش دهید و وارد کنید. در مرحله بعدی درگاه پرداخت و نوع شارژ را انتخاب کنید و با پرداخت اینترنتی مبلغ مورد نظر سیمکارت همراه اول خود را شارژ کنید.

«کیف پول» از جمله خدماتی است که این اپلیکیشن دارد. اگر از قبل کیف پول خود در این برنامه را شارژ کرده باشید می‌توانید هزینه شارژ مورد نظرتان را از طریق همین کیف پول پرداخت کنید.

نحوه خرید شارژ همراه اول با *140* (ستاره صد و چهل ستاره):

یکی از روش‌های قدیمی برای خرید شارژ اعتباری همراه اول این است که از خودپرداز یا دستگاه POS رسید شارژ همراه اول را تهیه کنید وکد 15 رقمی روی آن را با استفاده از کددستوری وارد کرده تا خط اعتباری شما شارژ شود. البته این کد را باید با دستورالعمل خاصی وارد کنید تا افزایش اعتبار سیمکارت شما انجام شود.

جهت انجام این کار باید در قسمت تماس گوشی موبایل خود کد موجود روی رسید یا کارت شارژ را به این ترتیب وارد کنید:#شماره خط اعتباری *رمز*140* (ستاره صد و چهل ستاره رمز پانزده رقمی ستاره شماره خط اعتباری مربع). بعد از این که این کد را دقیقاً به همین ترتیب وارد کردید روی دکمه برقراری تماس بزنید و چند لحظه منتظر بمانید تا دستور وارد شده توسط اپراتور خوانده و افزایش اعتبار سیمکارت همراه اول شما انجام شود.

پس از این که کددستوری گفته شده را وارد کردید میزان اعتبار سیمکارت همراه اول شما ظرف چند ثانیه با همان مبلغ کارت شارژ افزایش پیدا می‌کند و این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

سوالات متداول:

- کددستوری شارژ همراه اول چیست؟

برای شارژ کردن سیمکارت همراه اول لازم است کددستوری #1* (ستاره یک مربع) را شماره‌گیری کنید.

- کددستوری شارژ فوق‌ العاده همراه اول چیست؟

برای اینکه شارژ فوق‌ العاده همراه اول را دریافت کنید و سیمکارتتان با مبلغ بالاتری شارژ شود باید طبق این دستور #رمز*142* (ستاره صد و چهل و دو ستاره کد پانزده رقمی مربع) شارژ را وارد کنید یا هنگام خرید آنلاین از سایت یا اپلیکیشن گزینه شارژ فوق‌ العاده را انتخاب کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید