دستگیری فروشندگان موبایل های دزدی در جمهوری

دستگیری فروشندگان موبایل های دزدی در جمهوری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اگر برای یک بار از زیر پل حافظ تقاطع خیابان جمهوری رد شده باشید و یا به بازار موبایل علاالدین واقع در همان منطقه سر زده باشید افرادی را مشاهده خواهید کرد که تلفن های همراه دست دوم را بدون جعبه خرید و فروش می کنند. جالب است بدانید که تقریبا این موبایل ها دزدیده شده است و فروشندگان که اغلب خودشان سارق نیستند آنها را آزادانه به فروش می رسانند.

موبایل دزدی
البته عده ای از فروشندگان بدون اطلاع ، موبایل های دزدی را از سارقان خریداری کرده اند و به مشتریان می فروشند. اما در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ پلیس آگاهی تهران در اقدامی غیر منتظره این سارقان و مالخران را دستگیر کرده و تلفن های همراه را ثبت و ضبط نمود. رئیس پلیس آگاهی تهران ، "سرهنگ عباسعلی محمدیان" در حاشیه اجرای طرح ضربتی پلیس این چنین گفت :

پلیس به صورت مخفیانه در مرکز خرید و فروش تلفن همراه در منطقه سه راه جمهوری و خیابان حافظ حضور پیدا کرده و بسیاری از سارقان و مالخران موبایل را به دام انداخته و تلفن های همراه دزدی را کشف و ضبط کرد. همچین عملیاتی در سال های گذشته نیز انجام شده اما به دلیل عدم برخورد جدی و آزاد شدن افراد ، این کار همچنان پر رونق است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید