32 پروژه ارتباطی در ایلام در دهه فجر امسال‎

32 پروژه ارتباطی در ایلام در دهه فجر امسال‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، براساس گفته‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در 48 روستای این استان 32 پروژه همزمان با دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری است.

روز دوشنبه علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران و با اشاره به بهره برداری از 32 پروژه ارتباطی همزمان با دهه فجر در ایلام بیان کرد: این پروژه‌های ارتباطی بیش از 90 میلیارد تومان اعتبار دارد که در دهه فجر و مصادف با جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود. همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام بیان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث و ارتقاء سایت‌های ارتباطی روستایی، سرویس اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه در 11 شهرستان و 48 روستای این استان است.

کریمی در ادامه گفت: از این 32 طرح و پروژه 17 پروژه به ایجاد سایت جدید ارتباط دارد و 15 مورد نیز به منظور ارتقا یافتن سایت است. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به سیاست‌های وزارت ارتباطات مبنی بر واگذاری خدمات به بخش خصوصی افزود: با مشارکت شرکت ایرانسل و شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) این تعداد پروژه طراحی، نصب و راه اندازی شده است.

او با اشاره به این موضوع که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با 55 پروژه 92 روستا به ارتباطات ملی اتصال پیدا کرده اند بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا پایان سال نیز چند روستای دیگر بتوانند به شبکه ملی اطلاعات اتصال داشته باشند.

کریمی با اشاره به این که در اولویت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات قرار دارد بیان کرد: در این دو سال 76 روستای بالای 20 خانوار با ضریب رشد 20 درصد و همچنین 16 روستای زیر 20 خانوار به ارتباطات ملی اتصال پیدا کرده اند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید