جلوگیری از قطع رومینگ بین الملل در همراه اول

جلوگیری از قطع رومینگ بین الملل در همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بنا به مشکلاتی که در محدود بودن اعتبار سیم کارت های دائمی در رومینگ بین الملل وجود دارد ، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران امکانات و شرایط ویژه ای را برای قطع نشدن ارتباط مسافرین خارج از کشور فراهم کرده است که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

قطع رومینگ
لازم به توضیح است که با افزایش مبلغ قبض مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول که در مسافرت خارج از کشور به سر می برند ، سیم کارت آنها مسدود و ارتباط نیز قطع می شود. جهت جلوگیری از این قطع ارتباط روش های زیر از سوی شرکت همراه اول پیشنهاد می شود :


۱- افزایش بستانکاری :

در این روش شما با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می توانید قبض افزایش بستانکاری به مبلغ های مشخص دریافت و آنرا پرداخت نمایید. با این روش شما از شرکت همراه اول بستانکار شده و می توانید با خیال راحت به مسافرت بروید. همچنین جهت دریافت قبض بستانکاری می توانید حرف B را به سامانه پیامکی 990009 ارسال کنید و پس از دریافت شناسه قبض آنرا پرداخت نمایید.


۲- ارائه خدمات VIP :

از این روش اطلاعات خاصی وجود ندارد. وب سایت رند با تحقیق در این زمینه دریافت که مشترکین VIP را شرکت همراه اول بنابر کارکرد بالا انتخاب می نماید.


۳- پرداخت غیرحضوری قبوض :

مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند قبوض میاندوره خود را به صورت غیرحضوری پرداخت نمایند. با این امکان شما در هر جای دنیا که باشید می توانید قبض خود را به راحتی پرداخت نمایید و پس از پرداخت سیستم به صورت خودکار سیم کارت شما را وصل خواهد کرد. جهت پرداخت غیرحضوری می توانید از سامانه تلفنی ۹۹۹۰ و یا سامانه اینترنتی همراه اول استفاده نمایید.

رومینگ همراه اول
شرکت همراه اول برای مدیریت بهتر حساب پیشنهاد کرده است کاربران در صورتی که به کشورهای پوشش دهنده سیم کارت های اعتباری سفر می کنند از این نوع سیم کارت استفاده نمایند. این پیشنهاد به دلیل عرضه شارژهای ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومانی و همچنین شارژ کردن راحت ارائه داده شده است. در حال حاضر شرکت همراه اول در ۱۱۲ کشور و با ۲۷۱ اپراتور برای سیم کارت های اعتباری خود قرارداد رومینگ بین الملل دارد.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید