تعرفه مکالمه ایرانسل ارزان شد

تعرفه مکالمه ایرانسل ارزان شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل تعرفه تماس های شماره های دائمی (آی سیم) خود را کاهش داد. این شرکت علاوه بر کاهش تعرفه مکالمه ، تعرفه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را نیز کم کرده است.


روابط عمومی ایرانسل اعلام داشت ، تمام مشترکینی که سیم کارت دائمی ایرانسل خود را تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۳ ثبت کرده و از آن استفاده نمایند می توانند از یکم تیرماه ۱۳۹۳ برای تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل در تمام کشور فقط ۴۹۹ ریال در هر دقیقه پرداخت کنند. نکته مهم اینکه این هزینه ها شامل تماس با تلفن های ثابت نیز می باشد و تعرفه ها بر پایه ثانیه ای محسابه می گردد.

هزینه های قبلی سیم کارت های دائمی ایرانسل برای خارج از شبکه ۶۲۵ ریال بوده که با ارزان شدن ۱۲۶ ریالی به ۴۹۹ رسیده است. همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل ، این تعرفه مقرون به صرفه ترین تعرفه مکالمه تلفنی در بین سایر اپراتورهای همراه کشور (در سیم کارت های دائمی) می باشد.

همچنین شرکت ایرانسل اعلام نمود برای مشترکین دائمی سیم کارت های این شرکت هر دو ماه یکبار قبض یا صورت حساب به آدرس پستی مشترک ارسال می گردد که شامل جزئیات کامل مکالمات می باشد. همچنین این صورت حساب از طریق پیامک و پست الکترونیکی مشترک ارسال می گردد.

خرید سیم کارت های دائمی ایرانسل یا آی سیم با قیمت مصوب ۱۲۰ هزار تومان به همراه اعتبار اولیه ۵۰ هزار تومانی در دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل و فروشگاه های معتبر سراسر کشور امکان پذیر است.

در این گزارش نیز اعلام شده است که مشترکان سیم کارت های اعتباری ، برای بهره مندی از این تعرفه ها می توانند با استفاده از دستورالعمل تبدیل سیم کارت دائمی به اعتباری ، سیم کارت خود را به سیم کارت دائمی یا آی سیم تبدیل نمایند.

جهت آشنایی با روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی از لینک زیر استفاده نمایید :

تبدیل سیم كارت اعتباری به دائمی ایرانسل

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید