44 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

44 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1401 مکالمه و بسته اینترنت رایگان در نظر گرفته است. در دهه فجر امسال و در فاصله 12 تا 22 بهمن 1401، کلیه مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از هدایای ویژه ایرانسل استفاده کنند.

اینترنت دهه فجر

شرکت ایرانسل به مناسبت چهل‌وچهارمین سالروز انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین خود در نظر دارد. این هدایا شامل مکالمه هدیه و بسته اینترنت ایرانسل ویژه دهه فجر می‌باشد که در ادامه با نحوه دریافت و فعال‌سازی این هدایا آشنا می‌شویم. 

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و گسترده‌ترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه مکالمه و بسته اینترنت ایرانسلی برای مشترکین اعتباری و دائمی خود ارائه کرده است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند 50 دقیقه‌ی ادامه مکالمه خود را به‌ازای 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، از ایرانسل به عنوان هدیه دریافت کنند.

به مناسبت دهه فجر این هدیه قابل‌فعال‌سازی و استفاده است و مدت اعتبار آن تا پایان روز 22 بهمن 1401 می‌باشد. هدیه مکالمه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع #2*1*4444* یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان ایرانسل در دسترس است. 

روش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل ویژه دهه فجر

مشترکان ایرانسلی برای دریافت هدیه اینترنت رایگان 44 گیگابایتی باید شانس خود را امتحان کنند.

تمام مشترکان اینترنت ایرانسل از 12 تا 22 بهمن 1401 می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در نسخه وب یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای دریافت بسته اینترنت هدیه 44 گیگابایتی، شانس خود را امتحان کنند.

اگر جزو مشترکانی هستید که از نسخه وب ایرانسل من استفاده می‌کنید، بعد از ورود به این برنامه کافی است روی گردونه سمت چپ صفحه کلیک کرده و شانس خود را برای دریافت این هدیه ایرانسلی امتحان کنید.

هدیه اینترنت ایرانسل ویژه دهه فجر هر روز به 400 نفر از مشترکان ایرانسلی تعلق می‌گیرد. هر مشترک در دهه فجر، روزی یک بار امکان دریافت این بسته‌ی اینترنتی را دارد. همچنین مهلت استفاده از این بسته هدیه نیز تا پایان همان روز است.

مشترکین خوش‌شانسی این هدیه را برنده شده اند، باز هم در روزهای بعد می‌توانند شانس خود را برای دریافت مجدد آن امتحان کنند و هیچ محدودیتی برای دریافت مجدد بسته اینترنتی وجود ندارد.

مشترکانی که موفق به دریافت این بسته هدیه نشده اند، می‌توانند با روش‌های دیگری اینترنت رایگان ایرانسلی را برای خود فعال کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید