چطور اینترنت با تعرفه آزاد همراه اول را قطع کنیم

چطور اینترنت با تعرفه آزاد همراه اول را قطع کنیم

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، یکی از مشکلاتی که کاربران تلفن همراه با آن روبه رو می‌شوند اتمام بسته اینترنت خریداری شده و مصرف اینترنت با تعرفه آزاد است. با توجه به تفاوت قابل توجه تعرفه آزاد با تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت، این اشتباه می‌تواند هزینه زیادی را برای مشترکان تلفن همراه در بر داشته باشد.

اینترنت تعرفه آزاد

در صورتی که از مشترکانی می‌باشید که همیشه از بسته‌های اینترنت اپراتورتان استفاده می‌کنید بهتر است مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را قطع کنید تا در صورتی که رزرو خودکار بسته را غیر فعال کردید و یا فراموش کردید بسته را تمدید کنید دیگر مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه نشود.

جهت غیر فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد همراه اول ابتدا باید کد دستوری ستاره 100 ستاره 113 مربع #113*100* را شماره‌گیری نمایید تا پیامک غیر فعال‌شدن اینترنت با تعرفه آزاد ارسال شود. در صورتی که نیاز به فعال‌سازی مجدد داشته باشید لازم است کد دستوری ستاره 100 ستاره 114 مربع #114*100* وارد شود، در صورت فعال‌سازی با پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

روش دیگر جهت غیر فعال کردن اینترنت با تعرفه آزاد، استفاده از اپلیکیشن همراه من می‌باشد. با ورود به بخش خدمات در این اپلیکیشن و انتخاب گزینه اینترنت تعرفه آزاد، نسبت به فعال و غیر فعال کردن این سرویس اقدام نمایید. فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی این سرویس رایگان است.

در صورت فعال بودن سرویس تعرفه آزاد و نداشتن بسته اینترنت، مصرف مشترکین دائمی با نرخ آزاد 0/2 ریال به ازای هر کیلوبایت در سایت‌های داخلی منتخب و 0/4 ریال به ازای هر کیلو بایت در سایر سایت‌ها محاسبه می‌شود.

در صورت فعال بودن سرویس تعرفه آزاد و نداشتن بسته اینترنت، مصرف مشترکین اعتباری با نرخ آزاد 0/3 ریال به ازای هر کیلوبایت در سایت‌های داخلی منتخب و 0/6 ریال به ازای هر کیلو بایت در سایر سایت‌ها محاسبه می‌شود.

در صورت غیرفعال‌سازی سرویس تعرفه آزاد تنها در صورت داشتن بسته با حجم اینترنت امکان استفاده از اینترنت همراه را خواهید داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید