پنج راهکار برای داشتن روز خوب که باید صبح زود انجام داد

پنج راهکار برای داشتن روز خوب که باید صبح زود انجام داد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، خیلی از افراد بیدار شدن در صبح زود را دوست ندارند و خواب صبحگاهی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. افراد مشهوری مانند "مارگارت تاچر" ، "فرانک لوید رایت" و "رابرت ایگر" روز خود را از ۵ صبح شروع می کردند ، همچنین تحقیقات نشان داده افرادی که در روز فعالیت می کنند بسیار سرحال تر از افرادی هستند که کارها را در شب انجام می دهند.

صبح زود

در این مطلب ۵ فعالیت مهم که باید از ۸ صبح انجام داد تا احساس بهتری در کل روز داشته باشیم قرار داده ایم.



۱- نرمش کردن

پیاده روی صبحگاهی ، حرکات کششی و رفتن به باشگاه ، احساس موفق بودن در افراد به وجود می آورد و انرژی را افزایش می دهد. ورزش کردن نه تنها برای سلامتی جسم مفید است بلکه سطح کار کردن مغز را زیاد می کند و اضطراب موجود را کم می کند.

ورزش صبحگاهی

شما می توانید با برنامه های تلویزیونی و در منزل به ورزش های کششی همراه شوید. بهتر است در برخی موارد به بیرون منزل بروید و یا به یک پارک رفته و در آنجا ورزش کنید.



۲- ترسیم نقشه روز

برای رسیدن به هدف های خود برنامه ریزی و نقشه کشیدن بهترین کار است و زمان خوب برای این کار صبح می باشد. زیرا شخص با ذهنی باز می تواند فکر کند و برنامه ریزی نماید. در برنامه ریزی این نقشه باید به فکر سلامت خود هم بود.

اهداف

برای مثال بعد از یک جلسه پر استرس باید پیاده روی کوتاهی برای آرامش ذهن خود قرار دهید ، همچنین خوردن غذای سالم هم یک اصل بسیار مهم است.



۳- خوردن صبحانه سالم

برای اجرای نقشه های روزانه ، صبحانه خوب کمک زیادی برای تمرکز روی کارها می کند. پس هیچگاه با معده خالی یا یک لیوان چای یا قهوه از خانه خارج نشوید. استفاده از شیر و لبنیات در صبحانه می تواند کمک بیشتری به شما کند.

صبحانه کامل

خوردن صبحانه کامل توصیه ای است قدیمی که تاثیر آن در داشتن یک روز خوب کامل قابل درک است. برای اطلاعات بیشتر در مورد صبحانه کامل می توانید به پزشکان تغذیه مراجعه کنید.



۴- تجسم اهداف خود

صبح زود بهترین موقع برای تجسم و تمرکز ذهنی هدف انسان است. برای بهتر شدن خلق و خوی روزانه و سلامت ذهن ، تجسم بهترین کار است. شما می توانید تمام کارهایی که در طول روز باید انجام دهید را در ذهن خود بازسازی کنید.

فکر کردن

روانشناسان معتقدند داشتند تصور از کارهای روزمره می تواند به تصمیم گیری بهتر فرد کمک شایانی کند. شما می توانید با فکر کردن به کارهای خود برای آنها راه حل های مناسب بیندیشید و بهترین تصمیمات را بگیرید.


۵- انجام کارهای سخت قبل از کارهای آسان

در طول روز یا طول هفته یک کار سنگین تر و سخت تر از کارهای دیگر برای انجام دادن وجود دارد که ذهن را به خود مشغول کرده و آن را مرتبا به عقب می اندازیم. برای رهایی از استرس و فشار این کار سخت بهتر است که آن را در اولویت قرار داده و هرچه سریع تر به اتمام برسانید.

زمانبندی

اگر همیشه در کارهای روزانه کارها را از سخت به آسان برنامه ریزی کنید و انجام دهید زمان استراحت بیشتری خواهید داشت زیرا انرژی هر فرد در صبح بالاتر از بقیه ساعات روز می باشد.

     
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید