دکتر زارعیان: تغییر تعرفه‌های مخابرات و دیگر نهاد‌ها قانونی است

دکتر زارعیان: تغییر تعرفه‌های مخابرات و دیگر نهاد‌ها قانونی است

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، دکتر زارعیان با بیان اینکه شرکت مخابرات در تمامی فعالیت‌های خود با رعایت مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری کار خود را انجام می‌دهد اعلام کرده است که، به درخواست شورای رقابت مدارک و مستندات موجود و مورد نیاز نظام حسابداری تلفن ثابت را در سال 1401 برایشان ارسال می‌کنیم.

تعرفه مخابرات

به گفته اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، دکتر زارعیان با اشاره به مشکلات کارکنان شرکت مخابرات و تعرفه‌ها اعلام کرده است که این موضوع باعث از بین رفتن پیشرفت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است و توانسته زندگی کارکنان و خانواده‌هایشان را تحت تأثیر خود قرار بدهد.

وی با بیان این موضوع گفته ‌است که قصه تلفن ثابت باید به پایان برسد زیرا اگر مشکلات حوزه تعرفه مخابرات برطرف شود تأثیر بسیار بالایی بر زندگی مردم می‌گذارد و کیفیت خدمات را مطمئنن بالا خواهد برد. بر این اساس معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات می‌گوید: شرکت مخابرات تمامی فعالیت‌های خود را بر اساس پایه، قانون تجارت و مصوبات انجام می‌دهد.

دکتر زارعیان در پی صحبت‌های خود گفته است آخرین باری که تعرفه شرکت مخابرات تغییر پیدا کرده در 1382 و توسط شورای اقتصاد بوده است. با این حال از سال 1382 تا 1392 هیچ اتفاقی نیوفتاده و با اجرای طرح همکدی و کاهش در آمد زیان‌های بسیاری به بخش ثابت وارد شده است.

وی افزود: در سال 95 در تعرفه‌ای که به مخابرات داده شده بود ساختار تعرفه تغییر کرد و از پالس به دقیقه تبدیل شد. همچنین آبونمان هم که از مشترکین گرفته می‌شد توسط دیوان عدالت اداری حذف و زیان سنگینی به این‌ شرکت وارد کرد. زارعیان گفت درآمد ارزش بازار و هزینه‌های مخابرات متناسب با یکدیگر نیست و زمانی که این دو با یکدیگر یکی شوند این شرکت می‌تواند خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

ناگفته نماند مشترکینی که در حال حاضر استفاده‌ای از خط تلفن ثابت ندارند از این پس می‌توانند آن را به شرکت مخابرات و صنعت ارتباطات کشور به جهت استفاده سایرهموطنان باز پس دهند. معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: «تعرفه‌گذاری خدمت‌رسانی در کمیسیون تنظیم مقررات انجام خواهد شد».

دکتر زارعیان درسخنان پایانی خود می‌گوید تعرفه‌گذاری خدمات ارتباطی با یکسری مشکلات مواجه شده است و در همین راستا نهادها می‌بایست به آن نگاه حمایتی داشته باشند زیرا بر اساس چنین تعرفه‌هایی در تهران 20 هزارتومان و سایر مراکز استان 15 هزار تومان و سایر شهرستان‌ها 10 هزار تومان از مشتریان دریافت می‌شود و بسته مکالمه رایگان به آنها داده خواهد شد و برای مشترکین به طور کامل توضیح می‌دهیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید