جام جهانی قطر با بسته‌های رومینگ و مکالمه همراه اول

جام جهانی قطر با بسته‌های رومینگ و مکالمه همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، همراه اول برای حمایت از تیم ملی کشورمان (بسته‌های رومینگ) و (مکالمه‌ای رومینگ) را ارائه می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این بسته‌ها برای تماشاچیان علاقه‌مند به مسابقات جام جهانی که قصد رفتن به قطر را دارند طراحی شده است که شامل اینترنت و بسته مکالمه می‌باشد.

جام جهانی

این بسته‌های رومینگ جام جهانی 2022 که از آبان ماه جاری فعال شده‌اند، برای تمامی مشترکین دارای سیم‌کارت دائمی و اعتباری به صورت (کد‌های دستوری)، (فروشگاه آنلاین) و (اپلیکیشن همراه من) قابل استفاده می‌باشد. لازم به ذکر است که جهت خرید بسته اینترنت برای دیگران نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید. جزئیات داخلی این بسته شامل:

(20 گیگابایت اینترنت، 200 دقیقه مکالمه و 200 پیامک هدیه) با قیمت 2 میلیون و 990 هزار تومان می‌باشد.

با خرید بسته‌های رومینگ در قرعه کشی شرکت کنید

همراه اول به مشترکین خود این وعده را داده است که با خرید بسته‌های رومینگ در قرعه کشی 11 توپ طلا که در بازه زمانی مسابقات انجام می‌شود شرکت داده می‌شوند. خبر خوب این است که مهلت استفاده از این بسته‌ها 30 روزه می‌باشد و قبل از سفر می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. بر اساس تصمیمات گرفته شده تعرفه رومینگ دقیقه‌ای 9 هزار تومان می‌باشد.

هزینه‌های رومینگ را در طول سفر به قطر مدیریت کنید

لازم به ذکر است که جهت برقراری تماس از خطوط همراه اول به همراه اول در کشور قطر هزینه آن را باید پرداخت کنید. اگر تماس از سمت شما باید هزینه خروجی آن را پرداخت کنید و اگر از سمت دیگری باشد هزینه تماس بر عهده آن شخص خواهد بود. همچنین استفاده از سرویس‌های انتظار مکالمه و پیامگیر صندوق صوتی نیز محاسبه خواهد شد. در صورت عدم نیاز به استفاده از این سرویس ها، باید کد دستوری «ستاره 10 ستاره 24 مربع» را شماره گیری و از منوهای 1و2 و3 آن ها را غیر فعال کنند.

هزینه‌های اینترنت خود را مدیریت کنید

همانطور که می‌دانید بسته‌های اینترنتی داخل ایران بعد از سفر به قطر غیر فعال خواهد شد و برای مدیریت مصرف اینترنت خود، همراه اول پیشنهاد کرده است که ( دانلود و بروزرسانی برنامه‌ها و همچنین تنظیمات تلفن همراه را از حالت خودکار خارج کنید) و از قرض دادن تلفن همراه به دیگران خودداری کنید.

شرکت همراه اول در پایان توصیه‌های خود گفته است که به منظور آرامش خیال خود بهتر است مشترکین عازم به قطر با فعالسازی PIN CODEسیمکارت را تعریف و رمز گوشی خود را عوض کنند تا از سرقت‌ها یا مفقودی‌ها خودداری شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید