رگولاتوری پیامک اطلاع‌رسانی مالکیت سیم‌کارت را ارسال می‌کند

رگولاتوری پیامک اطلاع‌رسانی مالکیت سیم‌کارت را ارسال می‌کند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1401، پیامک‌های اطلاع رسانی از طریق ماسک CRA.ir برای هر شخص ارسال خواهد شد تا افراد بتوانند از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام آنها می‌باشد مطلع شوند.

پیامک اطلاع رسانی

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در رابطه با این موضوع بیان کرد: این اقدام با رویکرد شفافیت در حوزه خدمات ارتباطی و به منظور آگاه‌سازی مردم از مالکیت سیم‌کارت‌هایی که به نامشان است، انجام می‌شود.

قره‌داغی در رابطه با برخی موارد بهره‌برداران سیم‌کارت‌ها، شخص مالک نیستند، عنوان کرد: مشترکان می‌توانند برای دریافت خدمات و راهنمایی بیشتر و همچنین تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم‌کارت خود با مراکز تماس اپراتورها تماس حاصل نمایند.

یکی دیگر از راه‌های اطلاع از تعداد خطوطی که با شماره ملی ثبت شده است علاوه بر استفاده از سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارسال کد ملی مالک خط به یکی از شماره‌های 3000150 و 3000504901 از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت است تا نسبت به استعلام تعداد خطوط ثبت‌شده به نام خود اقدام کنند.

sms malekiat
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید