هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل طبق روال هر ساله به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هدایای ویژه‌ای را برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتبار خود در نظر گرفته است که شامل بسته هدیه اینترنت 43 گیگابایتی و بسته هدیه مکالمه ایرانسلی 5+50 می‌باشد.

هدیه دهه فجر ایرانسل

بسته هدیه اینترنت 43 گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از تاریخ 12 بهمن ماه لغایت 22 بهمن ماه با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته‌ی اینترنت هدیه‌ی 43 گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به 100 نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی دهه‌ی فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته‌ی هدیه، تا پایان همان روز است.

بسته هدیه مکالمه 5+50

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، 50 دقیقه‌ی ادامه‌ی آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه‌ی فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است. هدیه‌ی ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #3*1*4444* و یا مراجعه به بخش خرید بسته‌ی مکالمه‌ی پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید