افزایش سقف قطع میان‌دوره صورتحساب همراه اول

افزایش سقف قطع میان‌دوره صورتحساب همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اولی که امتیاز خوش حسابی را در سامانه همراه اول کسب کنند می‌توانند سقف قطع میاندوره صورت‌حسابشان را افزایش دهد.

صورتحساب

مشترکین اپراتور همراه اول می‌توانند بر اساس ارزش شماره تلفن ، امتیاز خوش حسابی (به عنوان فاکتور اصلی)، مبلغ قبوض پرداختی و مدت حضور در همراه اول سقف قطع میان‌دوره سیم کارت خود را افزایش دهند.

امتیاز خوش حسابی مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول با توجه به میانگین قطع میاندوره و پایان‌دوره مشترکین و پرداخت به موقع صورت‌حساب در طی مدت ده ماه گذشته محاسبه می‌شود و امتیاز خوش حسابی و از عدد 0 تا 100 به مشترک داده می‌شود.

مشترکین همراه اول در صورتی که امتیازی بالاتر از عدد 60 دریافت کنند می‌توانند از این سرویس استفاده نماییند. استفاده از این رایگان بوده و در صورت کافی بودن مبلغ قبوض پرداختی مشمول بهره‌مندی از این طرح می شوند و پیامکی مبنی بر امکان استفاده برای آنها ارسال میگردد. در صورت پاسخ مثبت به پیامک افزایش سقف قطع میان‌دوره، این طرح بدون هیچگونه هزینه ای برای او فعال می‌شود و سقف قطع میاندوره مشترک افزایش خواهد یافت.

سرویس افزایش سقف قطع میان دوره فقط به مشترکینی تعلق می‌گیرد که حداقل 6 ماه از زمان فعالسازی و یا تغییر نام خطشان گذشته باشد. در صورتی که خط به صورت اقساط خریداری شده باشد می‌بایست تا اتمام تمام اقساط صبر کنند و پس از آن می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

مشترکین دائمی همراه اول، جهت افزایش سقف قطع میان دوره سیم کارت خود لازم است کد دستوری #1*117*10* را شماره گیری نمایند و در صورتی تمایل به استعلام سقف قطع فعلی لازم است کد دستوری #0*1*117*10* شماره‌گیری شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید